شیشه عمر منصوریان در دست قلعه‌نویی

با گذشت درست یک سال باز هم سرنوشت ماندن یا نماندن سرمربی استقلال در جمع آبی‌های پایتخت به شکل جالبی منوط به نتیجه‌ای شده است که او در تقابل خانگی تیمش برابر ذوب‌آهن رقم می‌زند.

به گزارش ایمنا، تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن در حالی از ساعت ۲۰ فردا در اولین مسابقه از هفته هفتم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند که هفته کاملاً متفاوتی را پشت سر گذاشته‌اند.

سبزپوشان اصفهانی با پیروزی پُرگل خانگی برابر استقلال خوزستان هم برای سایر رقبای لیگ برتری خط و نشان کشیدند و هم اندکی از غم حذف زودهنگامش از جام حذفی کاستند. در مقابل، آبی‌های پایتخت با شکست برابر پارس جنوبی متحمل سومین باخت پیاپی خود در لیگ برتر شدند تا با سپری شدن یک‌پنجم از مسابقات لیگ برتر همچنان در رده ماقبل آخر جدول بمانند.

پس از باخت به پارس جنوبی، استقلال تا آستانه تغییرات کادر فنی هم پیش رفت اما هیأت مدیره باشگاه تهرانی تصمیم‌گیری درباره سرمربی تیم را به بعد از بازی با ذوب‌آهن موکول کرد. به این ترتیب، سرنوشت ماندن و یا رفتن علیرضا منصوریان تا حدود زیادی به نتیجه دیدار با ذوب‌آهن گره خورد زیرا شکست احتمالی برابر میهمان اصفهانی ممکن است مصادف با پایان کار منصوریان در استقلال باشد.

جالب آنکه درست در مسابقه‌ای نتیجه بازی برای سرمربی استقلال حکم مرگ و زندگی را پیدا کرده که در طرف مقابل کسی نشسته که خود در چندین نوبت هدایت آبی‌ها را به عهده داشته و سه قهرمانی در لیگ برتر را با این تیم تجربه کرده است. قلعه‌نویی اکنون بیش از ۲ سال است که از استقلال دور شده است اما این فرصت را دارد تا روی تغییرات احتمالی کادر فنی تأثیر بگذارد و این اتفاق احتمالاً در صورتی می‌افتد که او تیم اصفهانی را در ورزشگاه آزادی به پیروزی برابر میزبان تهرانی رهنمون کند.

این برای دومین فصل متوالی است که استقلال و ذوب‌آهن در هفتمین هفته از لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به هم می‌رسند. اتفاقاً منصوریان سال گذشته نیز در مقطع مشابه روی لبه تیغ قرار داشت زیرا استقلال در ۶ هفته آغازین لیگ شانزدهم رنگ برد را به خود ندیده بود تا اینکه تیم پُرطرفدار تهرانی با پیروزی برابر میهمان اصفهانی بالاخره در هفته هفتم از بحران رهایی یافت. استقلال دیدار برگشت ۲ تیم در ورزشگاه فولادشهر را هم برد تا آبی‌های پایتخت هر ۲ تقابل فصل پیش با سبزپوشان اصفهانی را به سود خود به پایان رسانده باشند.

باید دید به فاصله دقیقاً یک سال این بار هم میزبانی از ذوب‌آهن منجر به امضای حکم بقای منصوریان در استقلال خواهد شد یا شیشه عمر سرمربیگری این مربی ۴۵ ساله به دست یک استقلالی دیگر به نام امیر قلعه‌نویی شکسته خواهد شد.

ترکیب احتمالی ۲ تیم:

استقلال: سیدحسین حسینی، لئوناردو پادوانی، آرمین سهرابیان، خسرو حیدری، امید نورافکن، روزبه چشمی، سرور چپاروف، فرشید اسماعیلی، فرشید باقری، علی قربانی و جابر انصاری

ذوب‌آهن: رشید مظاهری، وحید محمدزاده، گئورگی ولژیانی، محمد نژادمهدی، سیدمحمد ستاری، مهدی مهدی‌پور، حمید بوحمدان، اسماعیل شریفات، سیدمحمدرضا حسینی، احسان پهلوان و مرتضی تبریزی

کد خبر 319756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.