ارایه روش های متنوع آموزشی در خانه ریاضیات اصفهان

رییس خانه ریاضیات اصفهان از ارایه روش های متنوع آموزشی در این خانه خبر داد و گفت: از اول مهرماه سال جاری دوره های آشنایی با ریاضیات و بسته های پژوهشی در خاانه ریاضیات برگزار می شود.

فروزان خرد پژوه در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: پس از اینکه سال ۲۰۰۰ میلادی از طرف سازمان یونسکو به عنوان سال جهانی ریاضیات نامگذاری شد، اولین خانه ریاضیات دنیا در سال ۷۷ در اصفهان آغاز به کار کرد.

وی هدف از تأسیس این خانه را عمومی سازی ریاضی و ترویج روحیه تحقیق و مطالعه در بین دانش آموزان و دانشجویان خواند و تصریح کرد: ۱۹ سال از فعالیت خانه ریاضیات اصفهان می گذرد و در این دوران سعی کرده برنامه های متنوعی برای مخاطبان خود از دانش آموزان دوره ابتدایی تا دوره های متوسطه، دانشجویان، دبیران در رده های مختلف و همچنین اساتید دانشگاه اجرا کند.

رییس خانه ریاضیات اصفهان ادامه داد: اعضای علمی این خانه مرکب از ۶ نفر از شخصیت های ریاضی دان از بین معلمان و اعضای هیأت علمی دانشگاهها هستند که طبق اساسنامه برای مدت دو سال انتخاب می شوند.

وی خاطرنشان کرد: در خانه ریاضیات می توان دوره هایی از جمله روش های انتقال اطلاعات به رده های مختلف سنی را تجربه کرد و با ایده های ریاضی آشنا شد.

خردپژوه از ارایه روش های متنوع آموزشی در این خانه خبر داد و گفت: از اول مهرماه سال جاری دوره های آشنایی با ریاضیات و بسته های پژوهشی در خانه ریاضیات برگزار می شود.

وی یادآور شد: هدف ما تقویت ریاضی نیست بلکه انتقال روش یادگیری متفاوت و متناسب ریاضی به صورت کار گروهی است.

کد خبر 319496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.