اجرای طرح «کوچه های مهربانی» در ۳۰ کوچه منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان

«کوچه های مهربانی» یکی از طرح های فرهنگی شهرداری محسوب می شود که هم اکنون در ۳۰ کوچه منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان در حال اجراست

به گزارش خبرنگار ایمنا، با توجه به اینکه تعدادی از بانوان در منازل، جلسات دائمی قرآنی، اخلاقی و تفسیر نهج البلاغه را برگزار می کنند، شهرداری منطقه ۱۱ اصفهان در صدد برآمد تا از این جلسات برای ابلاغ پیام های اجتماعی و فرهنگی و موارد مربوط به مسائل شهروندی استفاده کند.

از این رو معاونت فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱ اصفهان، در یک دوره از تمام بانوانی که در کوچه های مختلف منطقه، منازل خود را به برگزاری این جلسات اختصاص داده اند، ثبت نام و شناسنامه ای برای آنها تهیه و کُدی ارایه کرد تا هر ماه در این جلسات کارشناسان فرهنگی و اجتماعی اعزام و مباحثی متناسب با شرایط جامعه را مطرح کنند.

در این جلسات خانگی مردادماه گذشته در ارتباط با مسأله امنیت کودکان مباحثی مطرح شد و در شهریورماه جاری مباحث مربوط با ارتباط بین زوجین و آموزش قبل از ازدواج است.

طرح «کوچه های مهربانی» در ۳۰ کوچه منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان در حال اجراست و تاکنون بانوان ۳۰ منزل آمادگی خود را برای برگزاری این جلسات اعلام کرده اند.

این جلسات در منازل، حسینیه ها و هم در جلسات خانوادگی برگزار می شود تا از این طریق بدنه کلی جامعه زنان منطقه رشد پیداکند.

چنانچه بانوان دیگری راغب به برگزاری این جلسات در منزل خود هستند، می توانند با شهرداری منطقه ۱۱ یا فرهنگسراهای فعال در این منطقه تماس بگیرند و رابط کارشناسان فرهنگی و اجتماعی با زنان باشند.   

کد خبر 319339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.