مراسم استقبال از ملی‌پوشان تیم ملی اسکیت فری استایل + تصاویر

تیم ملی اسکیت ایران پس از کسب سه مدال طلا، نقره و برنز در مسابقات جهانی با استقبال پرشور مسئولین، مربیان و خانواده‌ها وارد اصفهان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی هیأت اسکیت استان اصفهان، تیم ملی اسکیت کشورمان پس از کسب اولین مدال طلای جهانی در تاریخ اسکیت، در بازگشت به کشور و در پیست اسکیت آبشار با استقبال پرشور مسئولین، مربیان، ورزشکاران و خانواده‌ها مواجه شدند.
داوود بحیرایی رئیس هیأت اسکیت استان اصفهان، مهرداد وطنی خزانه‌دار و عضو هیأت رئیسه و مسئولین کمیته‌های این هیأت، قدرت خسروانی، جواد محمدی، امید صابریان، رسول نظارتی زاده، مرتضی زائری، آرش رستمیان، امید داوری، نگار همایونی، الناز نژند و عطایی رئیس هیأت شهرستان زرین‌شهر و حسین حیدری رئیس هیأت شهرستان اصفهان در مراسم استقبال حضور داشتند.
مربیان، خانواده‌های ملی‌پوشان و دوستداران اسکیت نیز با حضور پر شور خود در مراسم استقبال، از عنوان با ارزش اولین طلای جهانی تیم ملی اسکیت قدردانی کردند.
نصب بنر تبریک این افتخار آفرینی همراه با حلقه های گل و تشویق بسیار افتخار آفرینان و مربی تیم ملی احسان حبیب‌آبادی مراسم استقبال ملی پوشان اسکیت ایران را با هیجان خاصی همراه کرد.
تیم ملی اسکیت ایران با کسب اولین مدال طلا در مسابقات جهانی ۲۰۱۷  کشور ایران را صاحب عنوان کرد. ملی‌پوشان ایران در این رقابت‌ها با پیروزی مقابل حریفان قدرتمند از چین تایپه و فرانسه که سابقه عنوان قهرمانی در ادوار گذشته را دارند توجه علاقه مندان به اسکیت در سراسر دنیا را به خود جلب کرد.

کد خبر 318705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.