دنبال تولید ثروت از علم باشیم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت:مدیران جدید علاوه بر اینکه باید در بخش مدیریت هزینه خوب عمل کنند باید دنبال تولید هزینه و ثروت از علم باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا،  فرهاد رهبر پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان اظهار کرد:این جلسه تکریم ار ریاست قبلی و معارفه ریاست جدید است تفدیر از زحمات مدیریت و خیرمقدم به ریاست جدید، اما تشکر ویژه از دکتر فروغی  بنیان گزار دانشگاه خوراسگان لازم است. 

وی افزود: از مجاهدت‌های بنیان‌گذار دانشگاه آزاد واحد اصفهان تشکر می‌کنم که ۳۰ سال خدمت صادقانه داشت و پیش از این محل دانشگاه آزاد واحد اصفهان را که محل دفن زباله‌هاش شهر اصفهان بود به یک مجتمع بزرگ آموزشی و پژوهشی سرآمد در کشور تغییر داد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: سیاست دانشگاه ارتقای کیفی و کمی آموزش و پژوهش و ایجاد امنیت شغلی است و رئیس جدید دانشگاه به تنهایی نمی‌تواند این ماموریت بزرگ را به سرانجام برساند و نیاز به همدلی و همکاری همه دارد؛ هم‌چنین در عرصه علم و دین نیز باید تحول جدی و اساسی صورت گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: مدیران جدید علاوه بر اینکه باید در بخش مدیریت هزینه خوب عمل کنند باید دنبال تولید هزینه و ثروت از علم باشند؛ در عین ارتقا آموزش، باید پژوهش را نیز ارتقا دهیم تا امنیت شغلی کارکنان و اعضا هیأت علمی نیز فراهم شود.

کد خبر 318436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.