اسناد بالا دستی اسلام را در کنار پیشرفت و ترقی دانشگاه مدنظر داشته باشید

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت:مسوؤلان دانشگاه آزاد باید به اسناد بالادستی اسلامی کردن دانشگاه توجه جدی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام عباسعلی حیدری پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان اظهار کرد: اصفهان بیش از 23 هزار شهید تقدیم کشور کرده است، اسم دانشگاه اسلامی است اما با آن چه مورد انتظار رهبر انقلاب و خانواده شهداست، فاصله داریم. از این رو در این راستا باید تلاش کنیم.

وی ادامه داد: در نظام امت و امامت که افتخار همه ما است و برآمده از خون شهداست، واقعیت این است که کرسی ریاست یک فرصت بزرگ برای خدمت‌گزاری است، نگاه یک مدیر متقی و متعهد به ارزش‌ها به فرصت‌ها به این نحو است که می‌داند فرصت‌ها مانند ابر بهاران در گذر است.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با تشکر از تلاش‌های صورت گرفته در دانشگاه آزاد استان، تاکید کرد: فرصت‌ها سریع خواهد گذشت و بزرگ‌ترین ارزش برای یک مدیر در نظام اسلامی، فقط خدمت است.

وی ادامه داد: بنیان‌گذار جمهوری اسلامی فرموده است که اگر به من خدمت‌گزار بگویید بهتر از آن است که به من رهبر بگویید، دکتر آذین باید به اسناد بالادستی اسلامی کردن دانشگاه توجه جدی داشته باشند، اسم دانشگاه اسلامی است اما با آن چه مورد انتظار رهبر انقلاب و خانواده شهداست، فاصله داریم.

حیدری گفت: یکی از فضایل دانشگاه آزاد حضور علی‌اکبر ولایتی و فرهاد رهبر در رأس دانشگاه آزاد است. رسالت نهاد رهبری در دانشگاه فاصله گرفتن از تصدی‌گری است و وظیفه نهاد، راهبری فرهنگی و پژوهشی و اجرایی است وظیفه ما حمایت کردن از کارهای درست است.

وی تصریح کرد: برای ریاست جدید که برخاسته از خود دانشگاه است ارزوی توفیق دارم وامبدوارم فرصت خدمت گزاری را مغتنم بشمارند.

کد خبر 318435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.