«نصیر ملت» رئیس کمیسیون امور اقتصادی شورا شد

در نخستین جلسه کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان نصیر ملت به عنوان رئیس و مهدی مزروعی به عنوان نایب رئیس این کمیسیون انتخاب شدند.

به گزارش ایمنا، امروز نخستین جلسه کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان برگزار شد و در این جلسه انتخاب هیئت رئیسه این کمیسیون صورت گرفت.

در این جلسه نصیر ملت، مهدی مزروعی، پورمحمد شریعتی نیا، اصغر برشان و  کوروش خسروی به عنوان اعضای کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان نسبت به انتخاب رئیس و نایب رئیس و سخنگوی این کمیسیون اقدام کردند.

با رأی گیری اعضای کمیسیون، نصیر ملت به عنوان رئیس کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان انتخاب شد.

همچنین مهدی مرزوعی به عنوان نایب رئیس و پورمحمد شریعتی نیا نیز به عنوان سخنگوی کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان انتخاب شد.

لازم به است نصیر ملت دارای کارشناسی ارشد علوم اقتصاد و کارشناسی مهندسی مکانیک – ساخت و تولید است و مدیر گروه مدیریت و اقتصاد دانشگاه پیام نور مبارکه بوده و عضویت و نائب رئیسی شورای اسلامی شهر مبارکه را در کارنامه خود دارد.

کد خبر 318307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.