رسیدگی به وضعیت روستاها از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است

لنجان_فرماندار شهرستان لنجان گفت:محدوده بین روستای لایبید و حاجت آقا یکی از نقاط حادثه خیز به شمار می امد که در این مسیر شاهد عبور عرضی خودروها بودیم و با تلاش های صورت گرفته این مسیر با احداث تقاطع غیر هم سطح ایمن‌سازی شد و دیگر تصادفی در این نقطه شاهد نیستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، سید محسن سجاد در آئین بهره برداری از پروژه های تقاطع غیر هم سطح روستاهای حاجت آقا و لایبید با اشاره به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به روستائیان اظهار کرد: سالروز انفجار دفتر نخست وزیری و شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر به دست منافقان کوردل، به عنوان هفته دولت نامگذاری شد و باید گفت این شهیدان والا مقام نقش مهمی در انقلاب اسلامی داشتند و الگوی بی نظیر خدمت صادقانه به مردم هستند .

وی افزود: شهیدان رجایی و باهنر اسوه اخلاقیات، تلاش، پایداری، تحمل سختی ها، مسئولیت پذیری در لحظات بحرانی، ولایت مداری، توجه به دردهای جامعه و صدها ویژگی انسانی و اسلامی دیگر هستند و به خوبی نشان دادند که می توان در عالی ترین مقام رسمی دولت بود، اما محرومان و پابرهنگان را که حامیان اصلی دین و نظام هستند، فراموش نکرد.

فرماندار شهرستان لنجان تصریح کرد: بدون ‌شک سیره شهیدان رجایی و باهنر تجلی عشق و علاقه به مردم و تلاش برای سازندگی ایران اسلامی است که این مهم فصل درخشانی از صفحات زرین خدمتگزاری در نظام اسلامی را رقم زد و این سیره و منش خدمت خالصانه در ذهن مردم تا ابد به یادگار خواهد ماند.

وی ادامه داد:باید توجه داشت مدیران اجرایی در هر موقعیتی در حال خدمت رسانی به مردم هستند  از این رو باید بیش از گذشته قدر لحظه با مردم بودن و خدمتگزاری به آنها را بدانند که کاری بسیار ارزشمند و دارای برکت است .
سجاد اضافه کرد: فلسفه وجودی مدیران در بخش های مختلف اداری برای رسیدگی به مسایل و مشکلات و خدمت به مردم است لذا باید صادقانه با همه وجود در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی که ثمره خون شهیدان است برای توسعه و آبادانی شهرستان لنجان تلاش مضاعف کرد و از مردم به نحو شایسته در امور مختلف استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه رسیدگی به وضعیت روستاها از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است، عنوان کرد: خدمت به مردم و رسیدگی به مطالبات آنها یک وظیفه مهم و اساسی است که مدیران اجرایی باید همواره با تمام افتخار در راستای تحقق آن تلاش کنند.

فرماندار شهرستان لنجان بیان کرد: تصادفات یکی از مهمترین عوامل مرگ و میر راه های برون شهری و درون شهری کشور هستند که مولفه هایی چون عوامل انسانی، راه ها و ... در بوجود آوردن آن دخیل هستند.

وی خاطرنشان کرد: طبق آمارهای موجود ۹۰ درصد جابه جایی های بار و مسافر زمین محور بوده که این درصد ضرورت افزایش ایمنی و انضباط جاده ای را دو چندان می کند و مسئولیت ما را نیز در این زمینه افزایش می دهد.

سجاد اذعان کرد: باید توجه داشت شهرستان لنجان جاده مواصلاتی ۶ استان کشور به حساب می آید و از سوی دیگر صنعتی بودن لنجان سبب شده جاده های این شهرستان به جاده های ترانزیتی تبدیل شود و هر روز شاهد تردد خودروهای سبک و سنگینی در مسیرهای منتهی به آن باشیم.

وی متذکر شد: حوادث جاده‌ای همواره یکی از دغدغه­‌های نگران‌کننده در شهرستان لنجان بوده که تلاش شده با ارتقای ضریب ایمنی راه‌­ها شاهد کاهش جدی تلفات و خسارات رانندگی در جاده‌های این شهرستان باشیم.

فرماندار شهرستان لنجان تاکید کرد: محدوده بین روستای لایبید و حاجت آقا یکی از نقاط حادثه خیز به شمار می امد که در این مسیر شاهد عبور عرضی خودروها بودیم و با تلاش های صورت گرفته این مسیر با احداث تقاطع غیر هم سطح ایمن‌سازی شد و دیگر تصادفی در این نقطه شاهد نیستیم.

وی تصریح کرد: زیرگذر لای‌بید و تعویض بافت فرسوده در روستاها یکی از مسائلی بود که طی مدت گذشته مورد توجه قرار گرفت و با جدیت دنبال ‌شد و امروز پروژه های تقاطع غیر هم سطح روستاهای حاجت آقا و لایبید و رمپ ها ولوپ های ورودی و خروجی آن با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

سجاد یاداور شد: دولت یازدهم و دوازدهم توجه خاصی به روستاها و بهبود شرایط زندگی در این مناطق را دارد و بهره برداری از این پروژه ها در هفت دولت خود گواه این موضوع است.

کد خبر 317472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.