افزایش تعداد آثار راه یافته به جشنوارۀ تئاتر استان

دبیر بیست و نهمین جشنوارۀ تئاتر استان در گفتگو با ایمنا از تایید نهایی یک نمایش که پیش از این به صورت مشروط برای حضور در جشنواره پذیرفته شده بود خبر داد.

حمید شهرانی، دبیر بیست و نهمین جشنوارۀ تئاتر استان در گفتگو با ایمنا از راهیابی یک نمایش دیگر به این جشنواره خبر داد و گفت: پس از بازبینی آثاری که به صورت مشروط پذیرفته شده بودند، نمایش «گربه‌ای در حوالی این خانه» به کارگردانی هادی عسکری توانست به صورت قطعی به بیست و نهمین جشنوارۀ تئاتر استان راه پیدا کند.

وی افزود: در روزهای گذشته هیئت بازبینی آثار جشنواره متشکل از حمید شهرانی، مجید کیمیایی پور و حسن کریمی، ۹ اثر را برای حضور در جشنواره معرفی کرده بودند که از این میان، ۳ اثر از اصفهان، ۲ اثر از نجف آباد، ۲ اثر از کاشان، یک اثر از شاهین شهر و یک اثر از لنجان حضور داشت و اکنون با تایید نهایی نمایش «گربه ای در حوالی این خانه» از شاهین شهر تعداد نمایندگان این شهرستان به ۲ عدد افزایش یافته است.

به این ترتیب در بیست و نهمین جشنوارۀ تئاتر استان شاهد رقابت هنری ۱۰ نمایش با نام های: «دو یک به نفع بارسلونا» به کارگردانی پویان عطایی، «۱۳» به کارگردانی هومن حیدری، «پنجاه و چهارمین سالگرد تولد خسرو مرادی» به کارگردانی مسعود نریمانی، «هیچ کس رو محکم بغل نکن» به کارگردانی محمد جواد سجادی، «شکلک» به کارگردانی امیر قیطاسی، «به صرف شام» به کارگردانی مهدی رضایی، «چشم های بسته از خواب» به کارگردانی سید مجتبی جدی، «ماهی های نه ماهی» به کارگردانی کوروش شمس، «گربه ای در حوالی این خانه» و «قرار» به کارگردانی فرزاد قاسمی خواهیم بود.

گفتنی است، بیست و نهمین جشنوارۀ تئاتر استان به دبیری حمید شهرانی از ۱۳ تا ۱۶ شهریور ماه در تالار هنر و مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان برگزار می شود. /

کد خبر 317296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.