ضرر ۳۵۰ میلیونی تماشاگران به سپاهان

سپاهان به ازای هر سه دیداری که در لیگ هفدهم در ورزشگاه نقش جهان برگزار نموده به خاطر رفتار برخی هوادارانش جریمه شده است.

به گزارش ایمنا، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روز گذشته جدیدترین احکام خود را اعلام نمود و بر اساس آن سپاهان به دلیل توهین تماشاگرانش به تیم داوری و بازیکن تیم مقابل، حمله به اتوبوس تیم سپیدرود رشت و ایراد صدمه و خسارت در دیدار هفته پنجم لیگ برتر طبق بند ۳ ماده ۷۶ آیین‌نامه انضباطی به تذکر کتبی و اقدام به جلوگیری از فحاشی و رفتار زننده تماشاگرانش مواجه شد. طبق این رأی که البته قابل تجدیدنظر است باشگاه اصفهانی باید ۱۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

کمیته انضباطی پیشتر سپاهان را به خاطر پرتاب مواد محترقه در جریان دیدار برابر تیم‌های سایپا و پارس جنوبی از هفته‌های اول و سوم لیگ برتر نیز در احکامی جداگانه جمعاً ۲۰۰ میلیون ریال جریمه کرده بود. به عبارت دیگر، با سپری شدن پنج هفته از لیگ هفدهم سپاهان ۳۵ میلیون تومان بابت رفتار هوادارانش جریمه نقدی شده یعنی تماشاگران منتسب به تیم اصفهانی به ازای هر مسابقه‌ای که در ورزشگاه نقش جهان برگزار شده است به خاطر رفتارشان خرج روی دست سپاهان گذاشته‌اند.

کد خبر 317277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.