گیتی‌پسند کورس سومی را از سپاهان برد

در ایستگاه پایانی لیگ برتر هندبال، تیم گیتی‌پسند موفق شد کورس سومی را از آن خود کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته بیست‌ودوم لیگ‌برتر هندبال امروز _شنبه، پنجم خرداد_ برگزار شد که تیم‌های گیتی‌پسند، سپاهان، سپاهان‌نوین، پلیمر و نیروی‌زمینی شهید شاملی کازرون موفق به کسب پیروزی مقابل رقبای خود شدند.

پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد - نفت‌وگاز گچساران

در یکی از دیدارهای هفته بیست‌دوم لیگ‌برتر هندبال پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد میزبان نفت‌وگاز گچساران بود؛ تیم نفت‌وگاز گچساران از ابتدا بازی خوبی را به نمایش گذاشت و موفق شد نیمه نخست این دیدار را با پیروزی راهی رختکن شود.

رقابت بالاجدولی ادامه دارد

در نیمه دوم این دیدار اما گچسارانی‌ها موفق به حفظ نتیجه نشدند و در نهایت پلیمر توانست با اختلاف پیروز میدان شود.

آلومینیوم اراک - فولاد سپاهان نوین

در یکی دیگر از دیدارهای این هفته فولاد سپاهان نوین مهمان آلومینیوم اراک بود؛ این دیدار حساس از ابتدا نزدیک و پایاپای پیش رفت، اما آلومینیومی‌ها موفق شدند در دقایق پایانی نیمه نخست با اختلاف پیروز و راهی رختکن شوند.

رقابت بالاجدولی ادامه دارد

در نیمه دوم این بازی شاگردان رحیمی‌زاده با ارائه بازی زیبایی توانستند بازی را به تساوی بکشانند و در نهایت با اختلاف یک گل تیم آلومینیوم را در خانه مغلوب خود کنند.

گیتی‌پسند اصفهان - صنعت‌مس کرمان

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته گیتی‌پسند اصفهان میزبان صنعت مس کرمان بود؛ تیم مس از ابتدا بازی را مالکانه و به سود خود پیش برد، اما از اواسط نیمه نخست شاگردان صادقی موفق شدند اختلاف را با رقیب صدرنشین خود کم کنند و با نتیجه ۱۶ بر ۱۷ راهی رختکن شوند.

رقابت بالاجدولی ادامه دارد

در نیمه دوم این دیدار پر برخورد و پر هیجان گیتیزن‌ها با عملکرد درخشانی که از خود نشان دادند موفق شدند از حریف خود پیش بیفتند، در ادامه این پیروزی خود را حفظ کردند و تیم صنعت‌مس کرمان را متحمل اولین باخت فصل خود کنند.

پیکان خراسان - فولاد مبارکه سپاهان

در دیگر دیدار هفته بیست‌دوم لیگ‌برتر هندبال فولاد مبارکه سپاهان میهمان پیکان خراسان بود؛ دیدار حساس میان این دو تیم بسیار نزدیک پیش رفت، اما در نهایت سپاهانی‌ها توانستند با اختلاف یک گل پیروز نیمه نخست راهی رختکن شوند.

رقابت بالاجدولی ادامه دارد

در نیمه دوم این دیدار طلایی‌پوشان سپاهان اختلاف را با حریف بیشتر کردند و در نهایت به پیکان خراسان در خانه غلبه کردند.

پرواز هوانیروز اصفهان - نیروی‌زمینی شهید شاملی کازرون

در یکی دیگر از دیدارهای پرواز هوانیروز اصفهان میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون بود؛ تیم پرواز هوانیروز موفق شد عملکرد خوب و بازی زیبایی را مقابل شهید شاملی کازرون به نمایش بگذارد در نیمه نخست این دیدار تیم نایب قهرمان لیگ‌برتر را مغلوب خود کند.

رقابت بالاجدولی ادامه دارد

در نیمه دوم اما پروازی‌ها موفق به حفظ نتیجه نشدند و در نهایت یک دیدار نزدیک، امتیاز این دیدار را به تیم شهید شاملی هدیه کردند.

نتایج کامل هفته بیست‌ودوم لیگ‌برتر هندبال

  • پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد ۳۷ - نفت‌وگاز گچساران ۳۲
  • آلومینیوم اراک ۲۹ - فولاد سپاهان نوین ۳۰
  • گیتی‌پسند اصفهان ۳۰ - صنعت‌مس کرمان ۲۹
  • پیکان خراسان ۲۴ - فولاد مبارکه سپاهان ۲۷
  • پرواز هوانیروز اصفهان ۳۱ - نیروی‌زمینی شهید شاملی کازرون ۳۵
کد خبر 757109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.