به خوبی دژاگه و گوچی نیست

مهاجم دوتابعیتی جدید تیم ملی در تیمی متوسط از یک لیگ متوسط به پایین اروپایی بازی می‌کند اما درخشش اخیرش در یورو لیگ نام او را بر سر زبان‌ها انداخته است.

به گزارش ایمنا، اضافه شدن یک بازیکن دوتابعیتی جدید به جمع شاگردان کارلوس کی‌روش سروصدای نسبتاً زیادی را در رسانه‌های ایرانی به راه انداخته است.

سامان قدوس در لیگ سوئد فعالیت می‌کند که در رنکینگ فعلی یوفا در رده بیست‌وپنجم جای دارد. قدوس در همین لیگ متوسط به پایین اروپایی هم برای اوسترشوندس بازی می‌کند که چه به لحاظ نفراتی که در اختیار دارد و چه از نظر رتبه فعلی‌اش در جدول جزو تیم‌های متوسط سوئد دسته‌بندی می‌شود. این تیم نه چندان مطرح اما به واسطه قهرمانی فصل گذشته در جام حذفی سوئد مجوز حضور در مراحل ابتدایی این فصل از رقابت‌های لیگ اروپا را کسب کرد.

اوسترشوندس در آخرین مسابقه خود در لیگ اروپا همین چند روز پیش تیم نسبتاً سرشناس پائوک تِسالونیکی یونان را شکست داد. قدوس یکی از ۲ گل نماینده سوئد را در آن دیدار به ثمر رساند. همین درخشش اخیر کافی بود تا رسانه‌های ایرانی به آینده این مهاجم ۲۳ ساله شوند. با این حال، نباید شرایط او را در بدو ورود به تیم ملی با ستاره‌هایی مثل اشکان دژاگه یا رضا قوچان‌نژاد مقایسه کرد. دست‌کم ررزومه کلی و ظاهری این بازیکن ایرانی-سوئدی چنین توقعی را از او ایجاد نمی‌کند.

کد خبر 317024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.