عباسی در نقش حدادی‌فر!

پس از آنکه قاسم حدادی‌فر در دقایق ابتدایی بازی با سیاه‌جامگان از هفته اول لیگ برتر به خاطر مصدومیت تعویض شد محمدرضا عباسی هم اوایل دیدار هفته سوم برابر پیکان آسیب دید.

به گزارش ایمنا، ذوب‌آهن لیگ هفدهم را با چاشنی مصدومیت توأمان بازیکنانش آغاز کرده است به گونه‌ای که هنوز آسیب‌دیدگی بازیکنان قبلی برطرف نشده بازیکن جدیدی به لیست مصدومان این تیم اضافه می‌شود.

مهدی مهدی‌پور، سیدمحمد ستاری، مهران درخشان‌مهر و سیدمحمدرضا حسینی از جمله بازیکنان ذوب‌آهن هستند که در آستانه شروع فصل یا پس از آغاز لیگ آسیب دیدند اما بدون تردید تلخ‌ترین اتفاق مربوط به قاسم حدادی‌فر بود که به فاصله کوتاهی پس از بهبود مصدومیتش بار دیگر رباط صلیبی پاره کرد.

دیدار با پیکان از هفته سوم لیگ برتر اولین مسابقه‌ای بود که ذوب‌آهن بود با علم به مصدومیت شدید کاپیتان دومش پشت سر می‌گذاشت. در این بازی که تا حدود زیادی تحت تأثیر این اتفاق تلخ بود باز هم تیم اصفهانی از گزند مصدومیت در امان نماند. هنوز حتی یک ربع از زمان مسابقه نگذشته بود که محمدرضا عباسی به شدت مصدوم شد و جای خود را در ترکیب ذوب‌آهن به مهدی رجب‌زاده داد.

عباسی که در مقطعی طولانی از فصل گذشته نیز به مصدومیت دچار بود در دومین حضور پیاپی خود در ترکیب اصلی با بدبیاری مواجه شد تا پس از بهبود درخشان‌مهر و ستاری یک نام جدید به لیست مصدومان ذوب‌آهن اضافه شود.

کد خبر 314963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.