پروژه جهانی رشید کلید خورد

دروازه‌بان ذوب‌آهن درخشش در فصلی را که امیدوار است برای او به شرکت در جام جهانی روسیه منتهی شود به طور مشخص از دیدار با گسترش فولاد آغاز کرد.

به گزارش ایمنا، دومین هفته از لیگ هفدهم با عبور ۲۵ توپ از خط دروازه‌ها از هفته اول این مسابقات که خود هفته پُرگلی بود هم پُرگل‌تر از آب درآمد.

در هفته دوم تنها چهار دروازه‌بان شامل شهاب گردان (پدیده)، رشید مظاهری (ذوب‌آهن)، مهدی رحمتی (استقلال تهران) و وحید شیخ‌ویسی (استقلال خوزستان) موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌های خود شدند.

آنچه مظاهری را به یکی از بهترین (و شاید هم بهترین) دروازه‌بانان هفته دوم لیگ برتر بدل کرد تنها ثبت کلین‌شیت نبود بلکه چند واکنش این سنگربان ملی‌پوش در جریان دیدار با گسترش فولاد هم او را مستحق این عنوان کرد.

دروازه‌بان ۲۸ ساله ذوب‌آهن که انگیزه زیادی برای قرار گرفتن در جمع مسافران نهایی روسیه و حتی بازی برای تیم ملی در جام جهانی دارد عزم خود را جزم کرده است تا با عملکرد مناسب در لیگ برتر کارلوس کی‌روش را در این باره مجاب کند. او در اولین بازی موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش نشد اما با کلین‌شیت برابر گسترش فولاد روند درخشش خود در فصل جدید را آغاز کرد.

کد خبر 314225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.