سوابق اجرایی گزینه های شهردار در حال بررسی است

رییس موقت منتخبان شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: قرار است سوابق کاری و تحصیلاتی و مدیریتی گزینه های شهردار بررسی شود تا پس از جمع بندی از این ۱۵ نفر، ۷ نفر انتخاب شوند و سپس مصاحبه و مذاکره حضوری انجام گردد.

فتح الله معین، در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: در جلسات کارشناسی که روز جمعه برگزار شد در ابتدا لیست پیشنهادی اعضای منتخب شورای شهر پنجم اصفهان اخذ و مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ابتدا نام افراد پیشنهادی اعضا جمع آوری شد که با تجمیع اسامی، تعداد کل به ۵۹ نفر رسید، افزود: با بررسی افراد پیشنهادی و تطبیق وضعیت این افراد با شرایط قانونی مصوب مجلس شورای اسلامی و همچنین اعلام آمادگی افراد و بررسی سوابق اجرایی گزینه ها، پس از حذف اسامی افرادی که به جهت اداری ذکر شده امکان استفاده از خدمات آن‌ها وجود نداشت، تعداد ۲۶ نفر با نظر منتخبان انتخاب شدند.

رئیس موقت منتخبان شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: سپس در جلسه دومی که در روز جمعه برگزار شد طی تماس با برخی از نامزدهای تصدی سمت شهرداری برای اطمینان از قبول مسئولیت توسط آن‌ها و همچنین سایر شرایط، مربوطه تعداد ۱۵ نفر انتخاب شدند.

معین تاکید کرد: امانت داری و تعهد به خدمت و همچنین داشتن سابقه مدیریت مرتبط و سوابق اجرایی در فرایند انتخاب این ۱۵ نفر مورد بررسی قرار گرفت.

وی اظهارکرد: در بین این ۱۵نفر، شخصیت‌های مختلف ملی و استانی حضور دارند که امیدواریم در رایزنی‌های بعدی موافقت کامل این عزیزان را جلب و پس از رای گیری از بین آن‌ها شهردار اصفهان را انتخاب کنیم.

رئیس منتخبان شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: قرار است سوابق کاری و تحصیلاتی و مدیریتی گزینه های شهردار بررسی شود تا پس از جمع بندی از این ۱۵ نفر، ۷ نفر انتخاب شوند و سپس مصاحبه و مذاکره حضوری انجام گردد.

کد خبر 314211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.