پارک دوبل عادی شده است/ توجیه مسئولان برای شانه خالی کردن از مسئولیت

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر اصفهان گفت: متاسفانه پارک دوبله، سوبله و بالاتر در شهر عادی شده و مسئولان با توجیه، به دنبال شانه خالی کردن از رفع این مشکل هستند.

به گزارش ایمنا، ابوالفضل قربانی در جلسه علنی صبح امروز شورای شهر اصفهان با اشاره به ترافیک مرکزی شهر اصفهان اظهار کرد: در این روزها ترافیک سنگینی در هسته مرکزی شهر ایجاد می شود از مسئولان حوزه مربوطه درخواست بررسی این موضوع را دارم چرا که می توان این موضوع را با برنامه ریزی حل کند.

وی افزود: البته برنامه های شهرداری در این مکان ها هم این موضوع را تشدید می کند که در ساعت و مکان برگزاری این برنامه ها باید تجدید نظر شود.

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر اصفهان تصریح کرد: پارک دوبله و سوبله و بیشتر از آن به یک فرهنگ تبدیل شده است و برخی از مردم این را از حقوق خود می دانند. این معضل تبدیل یه یک ناهنجاری شده است این درحالی که عموما ۲۰ متر جلوتر از پارک های دوبله محل خالی برای پارک وجود دارد.

قربانی خاطرنشان کرد: مسئولان هم نسبت به این موضوع خاموش هستند و با توجیه های خود مسئولیت رفع این معضل را از خود دور می کنند.

وی در بخشی دیگر از صحبت های خود با اشاره به فروش خودرو با شرایط مناسب گفت: به تازگی برخی از شرکت های خودرو ساز با شرایط مناسبی مردم را تشویق به خرید خودرو می کنند.

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر اصفهان اضافه کرد: این تشویق ها در حالی تشدید یافته که شهر ها بیش از این ظرفیت وجود خودروها را ندارد و تعداد بالای خودرو ها هم از لحاط ترافیکی و هم از لحاظ محیط زیستی به نفع هیچ کس نیست.

وی اذان کرد: باید مسئولان مربوطه حد معینی را برای وجود خودرو ها در شهر تعریف کنند در غیر این صورت مشکلات بیش از حال، گریبان گیر مسئولان و مردم می شود.

کد خبر 314038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.