ما نماینده همه مردم شهر در شورا هستیم/ حساسیت انتخاب شهردار اصفهان کمتر از تهران نیست

منتخب دوره پنجم شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: حساسیت انتخاب شهردار اصفهان اگر بیشتر از انتخاب شهردار تهران نباشد کمتر از آن نیست و منتخبان شورای اسلامی در دوره پنجم در این مورد با چالش بزرگی روبرو هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شیرین طغیانی در همایش اصلاحات شهری و توسعه شهر اصفهان ضمن تبریک میلاد امام رضا(ع) اظهار کرد: بعد از انتخابات ۲۹ اردیبهشت دچار هیجان بودیم اما با گذشت زمان به خوبی می توان این واقعه را تحلیل کرد و باید گفت مهم ترین پیامی که این روز برای همه داشت، پیام تغییر بود.

وی ادامه داد: ۲۹ اردیبهشت روز حماسه مردم اصفهان بود به گونه ای که مردم نشان دادند از فضای موجود خسته شده اند و به دنبال تغییر فضا هستند.

منتخب دوره پنجم شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد: در جلساتی که بین اعضای شورا، مدیران شهری و ملاقات های مردمی داشتیم به این نتیجه رسیدیم که با لیوانی روبرو هستیم که نیمی از آن پر و نیمی از آن خالی است. اگر تنها نیمه خالی لیوان را ببینیم دچار یأس می شویم از طرفی نمی توان تنها به نیمه پر این لیوان دلخوش بود.

وی افزود: باید بین کاستی ها و پتانسیل های موجود تعادل ایجاد کرد چراکه شهر اصفهان دارای عقبه گرانبهای تاریخی است که باید به عنوان میراثی ملی و جهانی حفظ شود.

طغیانی بیان کرد: حساسیت انتخاب شهردار اصفهان اگر بیشتر از انتخاب شهردار تهران نباشد کمتر از  آن نیست و منتخبان شورای اسلامی در دوره پنجم در این مورد با چالش بزرگی روبرو هستند، از طرفی مردم هم توقع دارند که انتخاب درستی صورت گیرد که به جاست.

این عضو شورا تاکید کرد: ظرفیت مشارکت بسیار بزرگ است که تا به حال از آن استفاده نشده است و نمایندگان در دوره پنجم به دنبال این هستند که ظرفیت اجرای آن را در این دوره به وجود آوردند.

وی اضافه کرد: مسائلی در شهر هستند که یک شبه ایجاد نشده اند و نباید انتظار داشت که با راهکارهای مسکن گونه به سراغ  آن ها رفت چرا که برای حل آنها صبر و شکیبایی لازم است.

وی در ادامه گفت: درست است که در فضای انتخابات شورای پنجم، تفکر اصلاح طلبی انتخاب شد اما باید بدانیم که از این پس نماینده همه مردم هستیم چراکه اگر بر روی یک حزب و گروه متمرکز شویم در دراز مدت ضرر خواهیم کرد.

طغیانی بیان کرد: عدالت محوری کالبدی، اقتصادی، اجتماعی مورد تاکید شورای پنجم است و در رأس امور قرار دارد در این راستا ارتقای فضای کسب و کار در شهر اصفهان و ایجاد منابع درآمدی پایدار باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: به زنان و جوانان توجه ویژه ای داریم و به دید ترحم به آنها نگاه نمی کنیم و با شایسته سالاری از نقش و ظرفیت آنها در جامعه استفاده می کنیم.

 منتخب دوره پنجم شورای اسلامی شهر اصفهان خاطر نشان کرد: صبر و شکیبایی و انجام ندادن حرکت های نمایشی از جمله ویژگی هایی است که در بین اعضای منتخب از این دوره شورای اسلامی شهر مشهود است.

کد خبر 313871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.