جشنواره ساخت بازی های رایانه ای برگزار می شود

جشنواره ساخت بازی های رایانه ای و اندرویدی با موضوع های شهروندی از جمعه ۱۳ مرداد ماه به مدت ۳ روز در محل نمایشگاه های بین المللی اصفهان برپا می شود.

سعید امامی دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: جشنواره ساخت بازی های رایانه ای و اندرویدی با موضوع های شهروندی همزمان با نخستین جشنواره بین المللی فناوری های نوین شهری به مدت ۳ روز در محل نمایشگاه های بین المللی اصفهان برگزار خواهد شد.

 وی ادامه داد: در این مسابقه شهروندان توانمند در ساخت بازی های رایانه ای یا اندرویدی با موضوع های شهروندی همچون بازیافت، حمل و نقل عمومی، عابر پیاده، محیط زیست، به رقابت خواهند پرداخت.

دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان عنوان کرد: این رویداد شامل ۱۳ تیم و در قالب یک تیم ۳ تا ۵ نفره است و دموهای بازی های طراحی شده  در پایان روز سوم داوری شده و به ۳ تیم  برتر جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

وی افزود: بازی‌سازان باتجربه و موفق ایران نیز در این جشنواره حضور دارند تا با ارائه تجربیات خود به شرکت کنندگان، آنان را در ساخت محصول خوب یاری رسانند.

 گفتنی است، جشنواره ماراتون بازی سازی از سوی کمیته فرهنگ شهروندی با همکاری مرکز فناوری های نوین شهرداری اصفهان و مرکز تخصصی بازی های رایانه ای دانشگاه اصفهان انجام خواهد شد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره۶۱-۳۴۴۶۷۳۶۰ تماس بگیرند و یا به وب سایتshahrvandi.net - www.gameevent.ir مراجعه کنند.

کد خبر 313731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.