ژایرو رقابت را از عارف و سیاوش برد

رقابت سه‌نفره بر سر حضور در ترکیب اصلی سپاهان به نفع مدافع برزیلی این تیم رقم خورد.

به گزارش ایمنا، با توجه به ترکیب دفاعی متفاوت سپاهان در دیدارهای تدارکاتی در ایام آماده‌سازی پیش‌فصل این سؤال مطرح شد که زلاتکو کرانچار در لیگ هفدهم از کدام مدافع میانی به عنوان زوج عزت پورقاز در قلب خط دفاعی استفاده خواهد کرد؛ سیاوش یزدانی که در نقل و انتقالات از پیکان جذب شد یا عارف غلامی که محصولات تیم‌های پایه باشگاه است؟

قرعه در نهایت به نام هیچ‌کدام از این ۲ بازیکن نیفتاد و سرمربی کروات سپاهان ترجیح داد تا از مدافع برزیلی این تیم در ترکیب اصلی استفاده کند. اتفاقاً این احتمال از همان زمان وجود داشت که نه یزدانی و نه غلامی بلکه یک مدافع جدید خارجی انتخاب کرانچار باشد. با این وجود، وقتی ژایرو رودریگز در تمرینات سپاهان رؤیت شد خیلی آماده به نظر نمی‌آمد و تصور می‌شد که این مدافع برزیلی دست‌کم در هفته‌های ابتدایی لیگ و تا رسیدن به وزن مطلوب دور از ترکیب بماند.

کرانچار که در شهرآورد دوستانه اصفهان به عنوان آخرین دیدار تدارکاتی سپاهان از غلامی استفاده کرد احتمالاً از عملکرد این مدافع جوان در آن دیدار منجر به شکست رضایت چندانی نداشته و ترجیح داده است تا از همان هفته اول ژایرو را در ترکیب قرار دهد.

کد خبر 313180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.