ریزش برگ ها قبل از پائیز را بارها تذکر دادم/فعالیت کمیسیون حفظ و گسترش فضای سبز ادامه یابد

عضو شورای شهر اصفهان گفت: کمیسیون حفظ و گسترش فضای سبز اقدامات مهمی در راستای وظیفه خود انجام داده است و باید فعالیت های این کمیسیون بعد از ۲ ماه تعطیلی دوباره از سر گرفته شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی باقربیگی در جلسه علنی صبح امروز شورای شهر اصفهان اظهار کرد: اتفاق مهمی که در دوره چهارم شورای شهر افتاد فعالیت های کمیسیون حفظ و گسترش فضای سبز بود زیرا این فعالیت ها باعث توسعه اشجار و حفظ آنها در شهر شد.

وی افزود: با وجود اتفاق های مبارکی که از سوی این کمیسیون رخ داده است، اما برخی از مدیران در مورد فعالیت های این کمیسیون سوء برداشت دارند و فعالیت های این کمیسیون را قانونی نمی دانند، در حالی که در قانون، فعالیت های این کمیسیون ذکر شده است.

عضو شورای شهر اصفهان اضافه کرد: جلسات این کمیسیون یک الی ۲ ماه است که برگزار نمی شود و امید است در دوره بعدی فعالیت های این کمیسیون از سر گرفته شود.

باقربیگی گفت: در مورد بند های قانونی این کمیسیون ابهامات زیادی بین مدیران شهرداری وجود دارد که با تذکرات متعدد ما هنوز مشکلی رفع نشده و ابهامات باقی است.

وی اظهارکرد: به دلایل نا معلومی یکی از مدیران این کمیسیون تغییر کرد و خانمی از یکی از شهرهای همجوار به این کمیسیون راه یافت.

عضو شورای شهر اصفهان در بخش دیگری از نطق پیش از دستور خود با اشاره به اینکه چند سالی است برگ درختان قبل از ایام پائیز ریخته می شود گفت: بارها این موضوع را تذکر داده ام، اما دوستان ما در سازمان پارکها برای جلوگیری از این معضل هیچ فعالیتی نمی کنند. با توجه به منابع محدود آب باید به این موضوع دقت شود.

وی با اشاره به طرحی آزمایشی که توسط تعدادی از دانشجویان کشاورزی انجام شد گفت: این طرح پس از سالها آزمایش و نتایج مثبت روی زمین مانده که هزینه کارگران این طرح هنوز داده نشده است.

این عضو شورا با اشاره به استفاده از آب پساب برای آبیاری فضای سبز شهری گفت: این موضوع باید در جلسه ای به اعضای شورای شهر توضیح داده شود تا از روند کاری آن آشنا شوند.

کد خبر 313014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.