دبیرخانه نمایشگاه فضای سبز در اصفهان تشکیل می شود

مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان اعلام کرد: برای اولین بار در کشور، دبیرخانه نمایشگاه فضای سبز در شهر اصفهان تشکیل می شود تا سالانه پیشنهادات متخصصان و سایر بازدید کنندگان را جمع بندی و اشکالات احتمالی در برگزاری نمایشگاه یا تکنیک های ارایه شده را بررسی کند.

احمد سلیمانی پور در گفتگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به انعقاد تفاهم نامه نمایشگاهی میان سازمان پارکها و فضای سبز و شرکت نمایشگاههای بین المللی استان اصفهان، گفت: این تفاهمنامه با هدف توسعه همکاری‌های دوجانبه در راستای برگزاری هر چه بهتر سمینارها و نمایشگاه‌های بین‌المللی مرتبط با فضای سبز شهری به امضا رسید.

وی ادامه داد: بر اساس این تفاهم، توانایی‌ها و ظرفیت‌های شرکت نمایشگاه‌ها و سازمان پارک‌ها در راستای ایجاد تحول در رویدادها و امور مرتبط با حوزه فضای سبز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان، تبادل بانک‌های اطلاعاتی، دعوت از شرکت‌های داخلی و خارجی، تلاش مشترک در راستای ارتقاء سطح کیفی نمایشگاه‌های این حوزه، استفاده از توان، تجربه و تکنیک دیگر کلان شهرها در موضوع فضای سبز، تبادل نظر با سازمان‌های فضای سبز شهرداری‌های کشور، استفاده مؤثر از ظرفیت کارگاه‌ها و سمینارهای علمی و تخصصی این حوزه را از جمله دیگر محورهای این تفاهمنامه و مذاکرات پیرامون آن عنوان کرد و گفت: بی‌شک نتایج آن، هم در نمایشگاه و هم در بهبود فضای سبز شهری خود را نشان خواهد داد.

وی تاکید کرد: اصفهان با سرمایه گذاری خوبی که برای توسعه نمایشگاه بین المللی داشته، در آینده شاهد برگزاری نمایشگاه خوبی در حوزه فضای سبز خواهد بود.

سلیمانی پور با بیان اینکه نمایشگاه فضای سبز می تواند پاسخگوی بسیاری از مسایل فضای سبز باشد، تصریح کرد: دبیرخانه نمایشگاه فضای سبز برای اولین بار در کشور در شهر اصفهان تشکیل می شود تا سالانه پیشنهادات متخصصان و سایر بازدید کنندگان جمع بندی و اشکالات احتمالی در برگزاری نمایشگاه یا تکنیک های ارایه شده در آن بررسی شود.

وی اظهار کرد: ارایه آخرین دستاوردهای شرکت های خارجی در عرصه فضای سبز که می تواند در نگهداری و توسعه فضای سبز موثر باشد اما ما در داخل کشور از وجود آنها بی بهره هستیم، مزیت مهم نمایشگاه بزرگ فضای سبز خواهد بود.

کد خبر 312948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.