مجله خبری ایمنا آغاز به کار کرد

خبرگزاری ایمنا از زمان تاسیس تا کنون توانسته پیشرفت چشمگیری داشته باشد و روز به روز گامهای بلندتری را برای رسیدن به تکامل بردارد.

مجله خبری ایمنا: در راستای ماموریتهای خبرگزاری ایمنا به عنوان تنها خبرگزاری منطقه ای کشور که توانسته با زبانی ساده نیازهای فکری و محتوایی جامعه مخاطبان خود را تامین کند و برای ارتقاء سطح علمی، فرهنگی و مهارتی مشتاقان اندیشه و معرفت از زمان تاسیس تا کنون اخبار و مطالبی را بر خروجی خود قرار دهد که نه تنها نیاز خبری و اطلاعاتی مخاطبان استانی بلکه کشوری را هم تامین کرده و همین ارتقاء منجر به بالا بردن سطح انتظارات بازدیدکنندگان استانی و کشوری شد و مدیران شهری را در چندین سال اخیر بر آن داشت تا با حساسیت و دقت بیشتری به آن بپردازند.

 تغییر و تحولات ساختاری و محتوایی که در بروزرسانی نرم افزار خبرگزاری ایمنا به وجود آمد تفکیک حوزه های خبری بیشتری را با خود به همراه داشت که به دنبال آن بخشهای جدیدی به آن اضافه شد مانند بخش اخبار انگلیسی که همراه با سایر حوزه ها اخبار به ویژه خبرهای حوزه شهری را به زبان انگلیسی ترجمه کرده و در صفحه ای جداگانه به نمایش می گذارد.

اخبار خبرگزاری ایمنا تنها به خروجی نوشتاری در سرویس های شهر، شورا، کلانشهر، علم و فناوری، اقتصاد، فرهنگ و هنر، جامعه، ورزش، شهرستان، سیاسی، پایداری و عکس ختم نشده بلکه روزانه اخبار به صورت صوت و تصویر(پادکست) نیز منتشر کرده و مخاطبان بسیاری را جذب نموده است.

علاوه بر آن اطلاع نگاشت(اینفوگرافی) و کاریکاتور که از دیگر بخشهایی بوده که در یک سال گذشته به مجموعه خبرگزاری ایمنا اضافه شده و توانسته علاقمندان بسیاری را به سمت خود بکشاند؛ کارهای نو و جدیدی نیز در تهیه اخبار به کار گرفته شد مانند طرح نیمکت که مسئولان بر روی این نیمکت پاسخگو بوده و نهضت پاسخگویی را به شیوه عملی نشان دادند و با کسب رتبه برتر در نمایشگاه های مختلف مانند نمایشگاه سراسری مطبوعات انگیزه بیشتری را برای مدیران این رسانه جهت افزودن بخشهای جدید دیگری فراهم آورد.

از این رو خبرگزاری ایمنا با هدف استفاده از پتانسیل موجود در مجموعه برای نشر و انتقال پیام های جذاب به مخاطبین و ارتقای سطح آگاهی آنها بخش جدیدی با نام «مجله خبری» را به مجموعه کامل خود اضافه کرده تا بتواند گسترش دامنه مخاطبان را افزایش داده و با مطالب جالب و جذاب مندرج شده در این بخش سلایق بیشتری را با خود همراه سازد.

به همین مناسبت همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) این بخش کار خود را با توکل بر خدا آغاز کرده تا با بهره گیری از مطالب اکثر رسانه های دیجیتال و مکتوب مرتبط با مجله و تولید این قبیل اخبار بر سطح آگاهی و اطلاعات عمومی مخاطبان بیافزاید.

امید است در آینده با بهره گیری از نظر و پیشنهاد بازدیدکنندگان سایت و نیازسنجی مخاطبان بخشهای دیگری نیز به خبرگزاری ایمنا و مجله خبری اضافه شود.

کد خبر 312490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.