حیف است ذوب‌آهن در لیگ وزنه‌برداری نباشد/ منتظر تصمیم باشگاه اصفهانی هستیم

مسئول کمیته لیگ و مسابقات فدراسیون وزنه‌برداری گفت: صحبت‌هایی در مورد انصراف باشگاه ذوب‌آهن از تیمداری در لیگ برتر وزنه‌برداری امسال شنیده‌ایم اما هنوز این باشگاه انصراف خود را کتباً به فدراسیون اعلام نکرده است.

محسن جلیلی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد احتمال حذف رشته وزنه‌برداری از لیست رشته‌های باشگاه ذوب‌آهن و عدم تیمداری این باشگاه در لیگ امسال، اظهار کرد: این موضوع به گوش فدراسیون وزنه‌برداری هم رسیده اما باشگاه ذوب‌آهن انصراف خود را رسماً و به صورت کتبی به فدراسیون اعلام نکرده است.

جلیلی افزود: باشگاه ذوب‌آهن در جلسه اول هماهنگی و اعلام آیین‌نامه‌ لیگ امسال که با حضور نمایندگان باشگاه‌ها در فدراسیون وزنه‌برداری برگزار شد، نماینده‌ خود را معرفی کرد اما شاید عدم حضور این نماینده در جلسه دلیل شخصی داشته است.

مسئول کمیته لیگ و مسابقات فدراسیون وزنه‌برداری، گفت: طبق اعلام کمیته لیگ و مسابقات فدراسیون وزنه‌برداری، باشگاه‌های حاضر در لیگ امسال، تا ۸ مردادماه می‌توانند مدارک و قراردادهای وزنه‌برداران خود را به کمیته مسابقات فدراسیون اعلام کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه ذوب‌آهن سهمیه حضور در جام باشگاه‌های آسیا را به‌دست آورد فدارسیون وزنه‌برداری در مورد حضور این تیم در این رقابت‌ها و اعلام اسامی وزنه‌برداران مکاتباتی با باشگاه ذوب‌آهن انجام داده اما هنوز جواب کتبی از سوی این باشگاه به دست ما نرسیده است که البته طبیعی است چراکه ۸ مردادماه زمان ارائه قراردادها است و تا آن زمان باشگاه ذوب‌آهن فرصت انتخاب وزنه‌بردار برای این تیم را دارد.

جلیلی تأکید کرد: تا جایی که اطلاع دارم باشگاه ذوب‌آهن تنها در رشته وزنه‌برداری سهمیه آسیایی کسب کرده و حیف است دیگر نخواهد در این رشته تیمداری کند.

مسئول کمیته لیگ و مسابقات فدراسیون وزنه‌برداری در مورد دلیل این تصمیم فدراسیون گفت: فدراسیون وزنه‌برداری هم دلیل عدم تیمداری باشگاه ذوب‌آهن در رشته وزنه‌برداری را نمی‌داند و منتظر هستیم تا ببینیم نتیجه تصمیم این باشگاه چه می‌شود.

کد خبر 312483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.