برگزاری جشنواره بین المللی فیلم سبز به تعویق افتاد

زمان برگزاری جشنواره بین المللی فیلم سبز ایران تغییر یافت و با تصمیم جدیدی که اتخاذ شد این جشنواره با تاخیر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست، زمان برگزاری جشنواره بین المللی فیلم سبز ایران تغییر یافت.

دبیر اجرایی ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبز ایران اعلام کرد: زمان برگزاری ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبز ایران به منظور برگزاری هرچه بهتر این رویداد فرهنگی تغییر کرد.

توحیدپور با بیان این مطلب گفت: این رویداد  جهانی محیط زیستی که مقرر بود در تیرماه امسال برگزارشود با تصمیم برگزار کنندگان و شورای سیاستگزاری جشنواره شششم  ۱۸ تا ۲۴ شهریور برگزار خواهد شد.
وی همچنین یاداور شد: با توجه به مشارکت حداکثری استان های جنوبی کشور و افزایش دمای هوا در ماه های تیر و مرداد در نهایت مقرر شد ششمین دوره جشنواره بین المللی فیلم سبز ایران  به منظور برگزاری هرچه بهتر و حضور حداکثری علاقه مندان به حفظ محیط زیست  و مشارکت سازمان های مردم نهاد و با حمایت مالی صنایع و خدمات سبز ایران در کشور برگزار گردد.

 ستادهای اجرایی در استان ها برای حضور و مشارکت مردمی دراین رویداد فرهنگی - زیست محیطی و تماشای آثار رسیده به ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبز و همچنین بخش هنرهای تجسمی آن طی شهریور ماه سال جاری در حال طراحی و برنامه ریزی ویژه ای در سراسر کشور وهمچنین در جزایر ایران می باشند .

مهدی توحیدپور دبیر اجرایی ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبز ایران خاطرنشان کرد: پیش از این ۳۱ تیرماه الی ۶ مرداد برای برگزاری این جشنواره انتخاب شده بود. این جشنواره به منظور ارتقا فرهنگ و آگاهی رسانی حفظ محیط زیست در تهران و همزمان در سراسر کشور  و جزایر برگزار می گردد.

کد خبر 312246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.