استعفای رستم‌شیرازی از هیأت تکواندو کذب است/ مشکلی بین مربیان و کادر هیأت وجود ندارد

دبیر هیأت تکواندو استان اصفهان گفت: خبر استعفای رستم‌شیرازی از ریاست هیأت تکواندو استان صحت ندارد.

اکبر سعیدزاده در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد خبر استعفای فرهاد رستم‌شیرازی از ریاست هیأت تکواندو استان اصفهان، اظهار کرد: چنین موضوعی صحت ندارد.

وی گفت: درخواست‌ فرهاد رستم شیرازی رییس هیأت تکواندو استان اصفهان از اداره‌کل ورزش و جوانان استان در اختیار گذاشتن مکانی به‌عنوان دفتر هیأت استان برای انجام امورات اداری این هیأت است.

سعیدزاده افزود: جامعه هدف تکواندو اصفهان گسترده است و شایسته هیأت تکواندو استان اصفهان نیست که با وجود کسب مدال‌های رنگارنگ طلا و نقره در تورنمنت‌های مختلف، دفتری مخروبه در زیر راه‌پله‌های اداره ورزش و جوانان داشته باشد.

دبیر هیأت تکواندو استان اصفهان ادامه داد: استان اصفهان در مسابقات پومسه قهرمانی کشور آقایان که روز گذشته در همدان به پایان رسید با چهار مدال طلا، پنج مدال نقره و چهار مدال برنز عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

وی اضافه کرد: همچنین در رقابت‌های پومسه قهرمانی کشور بانوان نیز که امروز به میزبانی همدان در حال برگزاری است، بدون شک نمایندگان استان اصفهان بر روی سکو هستند و این قول را می‌دهم که دست پر برمی‌گردند.

سعیدزاده خاطرنشان کرد: حرف اصلی رستم‌شیرازی این است که اگر انتظار دارید در هیأت تکواندو استان با جامعه آماری نزدیک به ۴۰ هزار نفر که بعد از هیأت فوتبال بیشترین جامعه آماری را دارد، کار انجام شود باید امکانات در اختیار ما قرار دهید.

دبیر هیأت تکواندو استان اصفهان در مورد اختلافاتی که مربیان تکواندو اصفهان با کادر اجرایی هیأت استان دارند، تصریح کرد: اختلافی وجود ندارد، ضمن اینکه پس از حضور فرهاد رستم‌شیرازی در هیأت تکواندو تمام مربیان به اتفاق یکدیگر در هیأت حضور پیدا کرده و برای کمک به پیشرفت این رشته با اتحاد و همدلی تلاش کردند.

وی گفت: تا الان که ‌کسی با رییس و دبیر و کادر اجرایی هیأت مشکلی نداشته است. رستم‌شیرازی نه تنها وزنه‌ای برای هیأت تکواندو استان اصفهان بلکه وزنه‌ای برای تکواندوی کشور است.

سعیدزاده افزود: تمام هدف ما این بوده است که همدلی، رفاقت و دوستی در تکواندو اصفهان ایجاد کنیم که خوشبختانه این دوستی و همدلی به وجود آمده و تا الان هیچ مشکلی وجود نداشته و امیدواریم اتفاق خاصی هم نیفتد چراکه به دنبال رفاقت و همدلی حاصل شده بین جامعه تکواندو استان اصفهان سال گذشته اصفهان موفق شد ۹ جام تیمی کشوری را به دست آورد که نشان می‌دهد اتفاقات خوبی در هیأت تکواندو استان به وقوع پیوسته است.

دبیر هیأت تکواندو استان اصفهان گفت: رستم‌شیرازی هفته گذشته جلسه‌ای در مورد مشکل مکان دفتر هیأت با محمد سلطان‌حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان داشت و این موضوع را بیان کرد که سلطان‌حسینی نیز برای رفع این مشکل اقدام و من به همراه کارشناس اداره‌کل ورزش و جوانان از چندین مکان بازدید کردیم اما هنوز مکان اصلی نهایی نشده و منتظر هستیم محل مناسب و خوبی را در اختیارمان قرار دهند.

وی عنوان کرد: روز گذشته نیز من به اتفاق رستم‌شیرازی طبق هر سال جلسه‌ای جهت عقد تفاهم‌نامه سالیانه هیأت با اداره‌کل ورزش و جوانان با موحدنیا کارشناس اداره‌کل ورزش و جوانان در اداره‌کل داشتیم.

سعیدزاده تأکید کرد: هیأت تکواندو استان اصفهان در حال حاضر ۵ تیم لیگ برتری و دسته یک در ۲ بخش آقایان و بانوان دارد و به صورت همزمان پنج مربی تیم ملی در بخش آقایان و بانوان از استان اصفهان مشغول به فعالیت هستند. همچنین در سه ماهه ابتدایی سال عنوان قهرمانی آسیا در بخش دختران و پسران توسط تکواندوکاران اصفهانی حاصل شد. در حال حاضر نیز چهار تکواندوکار از اصفهان خود را برای حضور در رقابت‌های جهانی آماده می‌کنند.

کد خبر 311593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.