«اوبو شاه» را در فرشچیان ملاقات کنید

تئاتر «اوبوشاه» به نویسندگی آلفرد ژاری و کارگردانی و دراماتوروژی اسماعیل موحدی از یکم تا پانزدهم مرداد ماه در مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان روی صحنه می رود.

به گزارش ایمنا، تئاتر «اوبو شاه» که سال گذشته به عنوان تنها نمایندۀ اصفهان و برای نخستین بار از سوی دانشگاه فرهنگ و هنر به بیستمین جشنوارۀ بین المللی تئاتر دانشگاهی راه یافته بود اکنون برای اجرا در مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان آماده شده است.

اسماعیل موحدی، کارگردان این نمایش در گفتگو با ایمنا در مورد جزییات آن گفت: جواد ذوالفقاری ترجمۀ متن این نمایشنامه را بر عهده داشته و دراماتورژی آن را بنده انجام داده ام. در متن اصلی بیش از بیست یا سی کاراکتر وجود داشت که در بازنویسی این کاراکترها را محدود کرده ام.

وی افزود: داستان نمایش در یک آشپزخانه یا مطبخ روی می دهد و بدین شکل است که آشپزها داستان به قدرت رسیدن «اوبو» را برای یکدیگر بیان می کنند.

گفتنی است، در این نمایش بازیگرانی چون محمدرضا قاسمی، حمید کرد سیچانی، عارف محمودی، رضا مرادی زاده و محمد سارانی نژاد ایفای نقش می کنند.

علاقمندان برای دیدن این نمایش می توانند با تهیۀ بلیت از سایت پارتاک تیکت یا به صورت حضوری از ۱ تا ۱۵ مرداد ماه، هر شب رأس ساعت ۲۰:۳۰ به سالن کوچک مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان مراجعه کنند. /

کد خبر 311551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.