فرزاد فرزین در اصفهان می خواند

فرزاد فرزین خواننده موسیقی پاپ، ۳۰ تیر ماه در تالار رودکی اصفهان به اجرای برنامه می پردازد.

به گزارش ایمنا، فرزاد فرزین خواننده، ترانه‌سرا و تنظیم‌کنندۀ موسیقی است که کار خود را به‌صورت رسمی از سال ۱۳۷۸ آغاز کرد و تا کنون شش آلبوم رسمی با نام های: شراره، شوک، شانس، شلیک، شخصی و شش روانۀ بازار موسیقی کشور کرده است. فرزین را به عنوان بازیگر نیز می شناسند چرا که سابقهٔ بازی در فیلم‌های سینمایی ای چون پسران آجری، کنسرت روی آب و سگ‌های پوشالی را داشته‌ و در سریال «عاشقانه» نیز ایفای نقش کرده است.  

علاقمندان به شرکت در کنسرت این خواننده در اصفهان باید بدانند که فرزاد فرزین تا کنون توانسته است با وجود کمبودها و محدودیت‌ها کنسرت‌های ویژه ای را در تهران به اجرا بگذارد، تا جایی که به او لقب «شومن» را داده اند و عده ای نیز معتقدند که او بهترین کنسرت‌های پاپ ایران را برگزار می‌کند.

گفتنی است، فرزاد فرزین که به نمایندگی از ایران در Art-Football ۲۰۱۴  شهر مسکو شرکت کرده بود، پس از اجرای موفق گروهش توانست جایزه اجرای بهترین قطعه موسیقی را برای قطعه «با تو» از آن خود کند.

علاقمندان برای شرکت در این کنسرت می توانند با تهیۀ بلیت از سایت پارسی کنسرت، جمعه ۳۰ تیر ماه به تالار رودکی اصفهان مراجعه کنند. /

کد خبر 311239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.