توزیع عادلانه خدمات فرهنگی و اجتماعی در محلات منطقه ۱۵

مدیرمنطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: توزیع عادلانه خدمات فرهنگی و اجتماعی مهمترین اولویت برنامه های معاونت فرهنگی مناطق به شمار می رود.

رضا مختاری در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: با توجه به شناخت جمعیتی که در منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان اتفاق افتاد، از جمعیت ۱۲۰ هزار نفری این منطقه حدود ۳۶ هزار نفر را جمعیت کودک و نوجوان تشکیل می دادند، از این رو طی هفته گذشته زنگ تئاتر کودک و نوجوان را در فرهنگسرای کوثر منطقه ۱۵ به صدا درآوردیم تا به صورت هفتگی برنامه هایی را در بخش تئاتر کودکان و نوجوانان داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به تشکیل معاونت فرهنگی منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان، تاکید کرد: در مسیر ایجاد و استقرار معاونت فرهنگی، رسالت ما در بخش های نظم بخشی و هدفمندی برنامه ها، شناخت محیطی و مخاطب، شناسایی نقاط ضعف و قوت، توانمندسازی و ایجاد زیرساخت های برنامه های فرهنگی و اجتماعی خلاصه می شود.

مدیرمنطقه ۱۵ شهرداری اصفهان تصریح کرد: سعی کردیم برنامه ها بیشتر در نقاطی که تاکنون برنامه های فرهنگی در آنها اجرا نشده بود، به اجرا درآید.

وی با اشاره به توانمندسازی فعالان فرهنگی منطقه، گفت: در این منطقه NGO های زیادی فعال هستند و سعی ما انسجام و هماهنگی این تشکل ها برای اجرای هرچه بیشتر و بهتر برنامه های فرهنگی است.

مختاری اضافه کرد: در منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان وحدت انقلابی شکل گرفته و رخدادهای فرهنگی با همگرایی کلیه مجموعه های فرهنگی و اجتماعی انجام می شود.

وی تاکید کرد: توزیع عادلانه خدمات فرهنگی و اجتماعی مهمترین اولویت برنامه های معاونت فرهنگی مناطق به شمار می رود.

کد خبر 310720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.