بودجه محرومیت زادیی منطقه ۱۴ در سال جاری افزایش یافت

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان از افزایش بودجه محرومیت زدایی این منطقه خبر داد و گفت: امسال ۲۰ میلیارد تومان بودجه برای رفع محرومیت این منطقه در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایمنا، منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان در بین مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان از سرانه جمعیتی بالایی برخوردار است اما در این منطقه سرانه های خدماتی کمتر از جمعیت است از همین رو شهرداری اصفهان در سالهای اخیر برای رفع محرومیت این منطقه تاکنون پروژه های کوچک و بزرگی را به اجرا درآورده است.

علی شمسی مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان در این باره گفت: منطقه ۱۴ یکی از مناطق پرجمعیت و  محروم در بین مناطق ۱۵ گانه شهرداری است چرا که شهروندان محرومیت این منطقه را از اعماق وجود خود حس کرده اما خوشبختانه شهرداری اصفهان با تلاش های جهادی خود تاکنون پروژه های بسیاری را برای رفع محرومیت  و آرامش اهالی این منطقه اجرا کرده است.

وی از افزایش یک میلیارد تومانی بودجه محرومیت زدایی این منطقه نسبت به سال ۹۵ خبر داد و گفت: امسال ۲۰ میلیارد تومان بودجه محرومیت زدایی به این منطقه اختصاص داده شده است.

شمسی تصریح کرد: در سال گذشته نیز ۱۹ میلیارد تومان بودجه محرومیت زدایی به این منطقه اختصاص داده شده بود که بیشتر آن صرف آزاد سازی ها برای اجرای طرح های عمرانی شد.

وی  گفت: افزایش بودجه محرومیت زدایی منطقه را به یک کارگاه عمرانی تبدیل کرده به طوری که در گوشه گوشه این منطقه پروژه های کوچک و بزرگی در حال اجراست.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان ادامه داد: همچنین خیابان ۳۶ متری حدفاصل میدان شهدای ورزشکار تا بزرگراه شهید اردستانی در سال جاری اجرایی می شود.

شمسی با اشاره به ابر پروژه های منطقه گفت: توسعه آستانه حرم حضرت زینب(س)  یکی از ابر پروژه های منطقه است که در رفع چهره محرومیت منطقه نقش موثری دارد که عملیات عمرانی آن با جدیت در دست اجراست.

وی عنوان کرد: طرح توسعه حرم حضرت زینب(س)  با وسعت ۳۴ هکتار مورد مطالعه است که  ۱۹ هکتار آن محدوده شامل حوزه زیارتی، خدمات وابسته و میدان شهری با رویکرد توسعه منطقه شمال اصفهان و ارتقا خدمات سرانه ها بر مبنای مداخله مستقیم مدیریت شهری و مدیریت حرم حضرت زینب(س) است.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان افزود: همچنین ایستگاه مترو حرم حضرت زینب(س) در مسیر خط ۲  مترو شهر اصفهان نیز در محدوده فوق با جدیت در حال ساخت است.

وی با اشاره به سومین میدان بزرگ شهری اصفهان در منطقه ۱۴ احداث می شود که کمک شایانی به رفع محرومیت منطقه می کند، گفت: این میدان پس از اجرا، سومین میدان بزرگ شهری پس از میدان حضرت امام(ره)  و میدان امام علی(ع) خواهد بود.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان عنوان کرد: عملیات اجرایی این میدان در دست اجراست و تاکنون نیز ۲۰ درصد پیشرفت داشته است.

کد خبر 310478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.