دانشگاه آزاد در جمع برترین‌های شبکه آزمایشگاهی

پنج آزمایشگاه دانشگاه آزاد اسلامی در جمع برترین‌های شبکه آزمایشگاهی قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، امتیاز نهایی و رتبه‌بندی مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری براساس عملکرد سال ۹۵ اعلام شد.
آزمایشگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای رشت، مهاباد، شهررضا و علوم دارویی تهران و همدان توانستند در بین ۱۸۵ مجموعه آزمایشگاهی برتر در ارزیابی عملکرد شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی قرار گیرند.
تا پایان سال گذشته، ۲۰۴ مجموعه آزمایشگاهی از دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی دولتی و شرکت‌های خصوصی سراسر کشور عضو قطعی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی بوده‌اند که از این بین، ۱۸۵ مجموعه آزمایشگاهی در ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۵ شبکه شرکت کرده‌اند.
بهبود زیرساخت تحقیق و آزمایش و جلوگیری از هزینه‌های چندباره برای خرید تجهیزات تکراری و به نوعی واسطه میان آنان و آزمایشگاه مورد نیاز پژوهشگران، از مزیت‌هایی است که آزمایشگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی برتر شدند.
شبکه های آزمایشگاهی در راستای ایجاد زیست بوم مساعد فناوری، پژوهش‌های کاربردی دارد و کارآفرینی دارند و می توانند راه را برای رفع نیاز مبرم بسیاری از محققان و پژوهشگران به تجهیزات مورد نیازشان هموار کنند.

کد خبر 310288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.