توزیع کارت ورود به جلسه کنکور ۹۶ از امروز

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از توزیع کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون سراسری سال ۹۶ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در فاصله زمانی ۱۱ تا ۱۴ تیرماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سایت سازمان سنجش، حسین توکلی افزود: داوطلبان آزمون سراسری سال ۹۶ می توانند از فردا، ۱۱ تیرماه به مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org با وارد کردن شماره سریال ۱۲ رقمی کارت اعتباری ثبت‌نام و شماره شناسنامه یا شماره پرونده و کد پیگیری ۱۶ رقمی، پرینت کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند.
وی یادآور شد: داوطلبانی که در دو یا سه گروه آزمایشی ثبت نام کردند، باید علاوه بر دریافت کارت آزمون خود بر حسب مورد، نسبت به پرینت کارت آزمون گروه آزمایشی دوم یا سوم خود اقدام کنند.
توکلی به برگزاری آزمون سراسری امسال در روزهای ۱۵ و ۱۶ تیرماه اشاره کرد و گفت: آزمون داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح پنجشنبه ۱۵ تیر، گروه آزمایشی هنر در نوبت بعد از ظهر پنجشنبه ۱۵ تیر، گروه آزمایشی علوم تجربی در نوبت صبح جمعه ۱۶ تیر و گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در نوبت بعد از ظهر جمعه ۱۶ تیر برگزار می‌شود.  
به گفته وی، ۱۴۸ هزار و ۵۰۰ کارت برای داوطلبان گروه علوم ریاضی و فنی، ۵۸۰ هزار و ۵۷۰ کارت برای گروه آزمایشی علوم تجربی، ۱۸۴ هزار و ۱۹۵ کارت برای گروه آزمایشی علوم انسانی، ۶۱ هزار و ۹۸۵ کارت برای گروه آزمایشی هنر و ۱۱۸ هزار و ۴۶۷ کارت برای گروه آزمایشی زبان‌های خارجی صادر شده است.  
برای شرکت در آزمون سراسری امسال، ۹۳۰ هزار و ۲۰۸ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۵۴۸ هزار و ۴۳۴ نفر زن و ۳۸۱ هزار و ۷۷۴ نفر مرد هستند.  
آزمون سراسری امسال در ۴۷۸ حوزه امتحانی ۳۷۲ شهرستان کشور و تعدادی حوزه های خارج کشور برگزار می شود و نتیجه اولیه که به صورت کارنامه تنظیم می شود در دهه دوم مرداد ۹۶ بر روی سایت سنجش قرار خواهد گرفت.

کد خبر 309251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.