سقوط مرموز دختر ۲۷ ساله از طبقه سوم ساختمان در مهمانی شبانه/ ۲ پسر و یک دختر دستگیر شدند

سقوط مرموز دختر جوان از طبقه سوم ساختمانی در پایتخت، تیم جنایی را در برابر یک معمای پیچیده قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، همشهری نوشت:‌ ساعت ۸ صبح سه‌شنبه گزارش مرگ مرموز دختری جوان در اختیار قاضی سیدسجاد منافی آذر بازپرس ویژه قتل پایتخت قرار گرفت. پس از این تماس بود که او به همراه تیم تجسس راهی محل حادثه در شرق تهران شدند. آنطور که مشخص بود قربانی ساعتی قبل‌تر از طبقه سوم ساختمان مسکونی به پایین سقوط کرده بود.

در چنین شرایطی تیم جنایی خود را به آپارتمان طبقه سوم رساند اما هرچه زنگ زد کسی در را باز نکرد. تحقیق از همسایه‌ها نشان می‌داد که آپارتمان متعلق به پسری جوان است که به‌صورت مجردی زندگی می‌کرد. کارآگاهان که مطمئن بودند داخل خانه، پسرجوان و مهمانانش حضور دارند با تهدید از آنها خواستند تا در را باز کنند.

همین کافی بود تا پسرجوان وحشت زده در آپارتمان را به روی تیم جنایی باز کند. داخل خانه به جز او، دختر و پسر دیگری حضور داشتند. کارآگاهان در ابتدا به تحقیق از صاحبخانه پرداختند. پسر جوان به مأموران گفت: شب گذشته قربانی به همراه دختر و پسر دیگری به خانه‌ام آمدند.

دورهم یک مهمانی گرفته بودیم و حتی مشروبات الکلی هم مصرف کردیم اما نمی‌دانیم چه شد که در نیمه‌های شب دختر جوان به سمت پنجره رفت و خودش را به پایین پرتاب کرد. پس از اظهارات عجیب این پسرجوان، قاضی جنایی دستور بازداشت وی و دختر و پسردیگر را که در خانه بودند صادر کرد تا با انجام تحقیقات معمای مرگ مرموز دختر جوان آشکار شود.

کد خبر 308801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.