اکران و نقد و بررسی «قوچ ها» در عصرهای سینما

فیلم سینمایی «قوچ ها» به نویسندگی و کارگردانی گریمور هاکونارسون، شنبه سوم تیر ماه در نگارستان امام خمینی (ره) اکران و نقد و بررسی می شود.

به گزارش ایمنا، «قوچ ها»  فیلمی درام به نویسندگی و کارگردانی گریمور هاکونارسون است که در سال ۲۰۱۵ ساخته شده. داستان فیلم روایتگر زندگی دو برادر است که در تجارت پرورش دام فعالیت دارند و به خاطر چشم و هم چشمی و حسادتی کهنه نزدیک به چهل سال است که با یکدیگر صحبت نکرده اند. آن ها در همسایگی یکدیگر زندگی می‌کنند و هر دو به شدت به گله‌ هایشان وابسته هستند تا این که روزی یکی از قوچ های آن ها بیمار می شود و...

 این فیلم در جشنوارۀ فیلم کن ۲۰۱۵، برندهٔ جایزهٔ اصلی بخش نوعی نگاه  شده است و برنامۀ عصرهای سینما، که با همکاری دفتر تخصصی سینما، انجمن سینمای جوانان ایران، موسسۀ تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) و سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی اصفهان از آغاز ماه مبارک رمضان، با هدف اکران فیلم های منتخب جهان در نگارستان امام خمینی (ره) در حال برگزاری است، امروز به اکران و نقد و بررسی این فیلم اختصاص دارد.

گفتنی است، جلسۀ نقد و بررسی این فیلم با حضور سیاوش گلشیری، بعد از اکران فیلم برگزار می شود و این کارشناس «واکاوی درونمایۀ سینمای متاخر اروپا» را بر عهده دارد.

علاقمندان برای دیدن این فیلم می توانند شنبه، سوم تیر ماه، رأس ساعت ۱۷ به نگارستان امام خمینی (ره) واقع در میدان فیض مراجعه کنند. /

کد خبر 308129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.