تجلیل از لژیونرهای اصفهانی در لیگ باشگاه‌های اروپا + تصاویر

مراسم گرامیداشت پنجاهمین سال هندبال اصفهان با تجلیل از بازیکنان لژیونر اصفهانی شاغل در لیگ باشگاه‌های اروپا در سالن آمفی تئاتر کتابخانه مرکزی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شامگاه چهارشنبه مراسم گرامیداشت پنجاهمین سالگرد فعالیت هندبال اصفهان و تجلیل از ۵ بازیکن لژیونر اصفهانی در یورو لیگ برگزار شد.

در این مراسم که در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی اصفهان برگزار شد، محمد سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، علیرضا امینازاده معاون توسعه ورزش قهرمانی این اداره‌کل، شاه‌علی و زیبایی معاونان اداره کل ورزش و جوانان استان، مسعود تابش قائم مقام باشگاه سپاهان، ایمان جمالی، محسن باباصفری، الله‌کرم استکی و سجاد استکی بازیکنان لژیونر اصفهانی در یورولیگ و جمعی از بازیکنان هندبال، مربیان، داوران و پیشکسوتان این رشته حضور داشتند.

در این مراسم نمادی از هندبال از طرف باشگاه سپاهان به رییس هیأت هندبال استان اصفهان اهدا شد. همچنین از مجید کلاهدوزان داور بین‌المللی این رشته و محسن کرباسچی ناظر بین‌المللی اصفهانی هندبال تقدیر به عمل آمد.

در پایان نیز از طرف هیأت هندبال استان، باشگاه سپاهان و هیأت هندبال نجف‌آباد هدایایی به الله‌کرم استکی، سجاد استکی، علیرضا موسوی، ایمان جلالی و محسن باباصفری اهدا شد.

کد خبر 307939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.