سازمان ورزش شهرداری اصفهان قهرمان رقابت‌های فوتبال کارکنان شهرداری

مسئول ورزش کارکنان شهرداری اصفهان گفت: مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات فوتبال چمن مصنوعی کارکنان شهرداری اصفهان و سازمان‌های وابسته شب گذشته با معرفی تیم‌های برتر برگزار شد.

 اصغر قاسم‌زاده در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد برگزاری مسابقات فوتبال چمن مصنوعی کارکنان شهرداری اصفهان اظهار کرد: دومین دوره مسابقات فوتبال چمن مصنوعی کارکنان شهرداری اصفهان و سازمان‌های وابسته با حضور ۱۷ تیم به مناسبت ماه مبارک رمضان و یادبود شهدای مدافع حرم، از شب اول ماه مبارک رمضان در ورزشگاه آبشار آغاز شد.
وی گفت: این مسابقات از ‌شنبه ۶ خردادماه آغاز شد و شب گذشته مراسم اختتامیه با معرفی تیم‌های برتر برگزار شد.

قاسم‌زاده ادامه داد: رقابت‌های فوتبال چمن مصنوعی کارکنان شهرداری اصفهان در ۲ گروه سازمان‌ها و مناطق و معاونت‌ها به صورت دوره‌ای برگزار شد که از هر گروه چهار تیم به مرحله دوم صعود کردند که از مجموع این هشت تیم پس از برگزاری مرحله حذفی چهار تیم به مرحله رده‌بندی و فینال این دوره از رقابت‌ها صعود کردند.

مسئول ورزش کارکنان شهرداری اصفهان گفت: در مرحله فینال مسابقات تیم سازمان ورزش شهرداری اصفهان قهرمان شد، شرکت نیک‌اندیش مقام دوم را از آن خود کرد و شهرداری منطقه ۱۱ نیز به مقام سوم این دوره از رقابت‌ها دست یافت.

وی خاطرنشان کرد: در مراسم اختتامیه این رقابت‌ها در مراسمی ویژه از خانواده شهید جواد محمدی از سوی مسئولان شهرداری تقدیر به عمل آمد که رنگ و بوی خاصی به این مراسم بخشید همچنین به مناسبت یادبود مرحوم غلامی که همکار ما در شهرداری منطقه ۱۴ بود قبل از شروع مسابقه فینال بازیکنان و مسئولان و تماشاچیان حاضر در ورزشگاه یک دقیقه سکوت کردند.  

قاسم‌زاده تصریح کرد: از علی قاسمی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری، اصغر آذربایجانی رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان، کیانی رییس اداره رفاه شهرداری، ذاکری‌زاده مسئول برگزاری این مسابقات و همه کسانی که ما را در برگزاری این مسابقات کمک کردند تشکر می‌کنم.  

کد خبر 307917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.