امدادرسانی بیش از ۲۵ تیم امدادی اورژانس به شب زنده داران شب‌های قدر در استان

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان از امدادرسانی بیش از ۲۵ تیم امدادی اورژانس به شب زنده داران شب‌های قدر در سطح استان خبر داد.

به گزارش گروه علم و فناوری خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی مرکز فوریت های پزشکی استان اصفهان، دکتر غفور راستین روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای پوشش امداد- سلامت شب‌های قدر در استان، دستورالعملی را برای همه شبکه‌های بهداشت و درمان، بیمارستان‌ها و اورژانس پیش‌ بیمارستانی استان ارسال و در این پیوند اعلامِ آماده‌ باش کرد.  
وی افزود: در حوزه پیش ‌بیمارستانی، تیم فوریت‌های پزشکی از بعد از نماز مغرب و عشاء تا قبل از سحر شب‌های قدر در کل استان و در محل‌ تجمع مردم شامل مساجد و امامزاده‌ها و گلستان شهدا مستقر شدند و به شب‌زنده داران شب‌های قدر امدادرسانی کردند.
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: در برخی از محل‌های پر ازدحام از جمله شهرضا و امامزاده آقاعلی عباس نیز واحد امدادی بصورت دائم مستقر بود.
وی با بیان اینکه در شهر اصفهان، پوشش امداد- سلامت مراسم شب‌های قدر بصورت ویژه در مسجد امام، حرم زینبیه و گلزار شهدا انجام شد، افزود: در گلزار شهدا بدلیل وفور جمعیت، هر سه شب، اتوبوس ‌آمبولانس فوریت‌های پزشکی به همراه ۲ دستگاه آمبولانس و ۱۰ نیرو شامل پزشک، پرستار و تکنسین فوریت‌های پزشکی در محل مستقر بودند.
راستین ادامه داد: در شب‌های استقرار اورژانس پیش‌ بیمارستانی در گلزار شهدای اصفهان ۱۴۸ بیمار بصورت سرپایی در محل، معاینه و درمان شدند و ۱۰ نفر برای بررسی‌های بیشتر به بیمارستان انتقال یافتند.

کد خبر 307409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.