برای حل مسائل اقتصادی باید با یک نقشه راه وارد عمل شد

کاشان - نماینده ولی ‌فقیه و امام جمعه کاشان گفت: رهبر معظم انقلاب بر حل مسائل اقتصادی توسط دولت تاکید داشتند که باید با یک نقشه راه وارد عمل شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، ‌آیت‌الله عبدالنبی نمازی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته کاشان، به فرمایش‌های اخیر رهبر فرزانه انقلاب در جمع سران نظام اشاره کرد و اظهار داشت: معظم له در این دیدار به حضور پرشور مردم در انتخابات گذشته اشاره کردند و این‌که این حضور پرشور عمق نفوذ نظام اسلامی را در دل‌ها نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب و وصیت‌نامه امام راحل باید با طرح در مجلس شورای اسلامی تبدیل به قانون با ضمانت اجرایی شوند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب در طول ۲۸ سال گذشته به درستی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و تنها در صدا و سیما و چند رسانه مکتوب پخش میشود و می‌بینیم که از نظر عملی اتفاقی نمی‌افتد.

‌آیت‌الله  نمازی ادامه داد: این هم یکی از مظلومیت‌های ولایت فقیه است همانطور که ائمه مظلوم بودند جانشینان آنها هم مظلوم هستند.

وی، با اشاره به پیروزی‌های اخیر ارتش عراق و سوریه در نبرد علیه داعش گفت: با این پیروزی‌ها شاهد پاکسازی صدها کیلومتر از مرزهای مشترک این دو کشور از داعش هستیم.

امام جمعه کاشان، ضمن محکومیت جنایت‌های آمریکا در منطقه و حمایت از داعش بیان کرد: آمریکایی‌ها که ادعای حقوق بشر دارند در هفته گذشته صدها تن از سران داعش را فراری دادند.

کد خبر 307077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.