شهدا با جانفشانی های خود، نسل های آینده را جاودان و سربلند کردند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آران و بیدگل گفت: شهادت یک هدفی والا و مقدس است، چرا که بخاطر قرب الهی بوده و رضایت خداوند را به همراه دارد و شهدا با جانفشانی های خود، نسل های آینده خود را جاودان و سربلند کردند.

به گزارش ایمنا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آران و بیدگل به همراه فرمانده حوزه بسیج امام حسین(ع) ابوزیدآباد و جمعی از بسیجیان با خانواده های معظم شهدا دیدار کردند.
در این دیدار که با خانواده های شهیدان علی اکبر توسلی و غلامرضا غفوری از شهدای شهرابوزیدآباد و روستای کاغذی بخش کویرات صورت گرفت، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آران و بیدگل، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران را از ذخایر انقلاب برشمرد و اظهار داشت: ما باید از خاطرات جانبازان و ایثارگران که در جبهه ها داشتند بهره مند شویم و بلکه این خاطرات به نسل آینده نیز منتقل شود تا فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به فراموشی سپرده نشود.
سرهنگ مرتضی فرمانیان، شهادت را یک فرهنگ غنی و با ارزش دانست و اذعان داشت: شهادت یک هدفی والا و مقدس است، چرا که بخاطر قرب الهی بوده و رضایت خداوند را به همراه دارد و شهدا با جانفشانی های خود، نسل های آینده خود را جاودان و سربلند کردند.

وی،افزود: امنیت و آسایشی که امروز داریم مرهون شهدایی هستیم که محیط سالمی را به ما هدیه بخشیدند که باید قدرشناس آن باشیم.

فرمانده حوزه بسیج امام حسین(ع)، انتقال فرهنگ شهادت را به نسل های سوم و چهارم که جنگ و جبهه را درک نکرده اند، امری ضروری دانست و خاطرنشان کرد: وقتی نسل جدید، وصیت های نامه ها و خاطرات شهدا را مرور می کند مسیری را طی که می کند که موجب رضایت الهی است و این یک معجزه ای از طرف شهداست.

وی،افزود: شهدا، از امتحان الهی سربلند بیرون آمدند و این سربلندی شامل مادران و پدران آنها نیز می باشند که امانت الهی خود را وقف اسلام کردند و این بزرگترین افتخار برای خانواده های معظم شهدا می باشد.
کد خبر 306803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.