حمایت از پایان نامه های دانشجویی / تمرکز بر رفع معضل آلودگی هوا

مدیر مطالعات و پژوهش شهرداری اصفهان گفت: با توجه به اینکه پایان نامه های دانشجویی از محتوای خوبی برای رفع مشکلات برخوردار است از این رو این پایان نامه ها را حمایت و به مرحله اجرایی می رسانیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید ابراهیمی با اشاره به حمایت شهرداری اصفهان از پایان نامه های دانشجویی اظهار کرد: پایان نامه های مختلفی توسط دانشجویان مطرح می شود که در صورت توجه به اینها می توان برخی از مشکلات شهر را رفع کرد.

وی با اشاره به اینکه انجام پروژه های پژوهشی بخشی از اقدامات این مدیریت است، گفت: در دو سال گذشته ۱۹ مورد پروژه پژوهشی در شهرداری اصفهان به مرحله اجرا رسیده است.

وی افزود: از سال ۹۵ حدود ۸۳ پروژه کوچک مقیاس در مدیریت مطالعات و پژوهش شهرداری اصفهان انجام شده است.

مدیر مطالعات و پژوهش شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه وجود آلاینده ها در شهر اصفهان مهم ترین مشکل این شهر است بیان کرد: برای رفع این معضل برنامه ریزی هایی صورت گرفته است که طبق برنامه های راهبردی امیدواریم این مسئله رفع شود.

ابراهیمی با اشاره به اینکه تمامی مسائل مورد نیاز این معاونت در «هیئت اندیشه ورز» مطرح می شود و بر اساس مدل های فکری برای مسائل، برنامه ارائه می شود گفت: در دو سال قبل ۱۰ الی ۱۵ جلسه توسط هیأت اندیشه ورز این معاونت برگزار شد که در خصوص بحث های مهندسی و موضوعات مختلف مباحثی مطرح و برای آنها راهکارهایی پیشنهاد شد.

وی یکی از رویکرد های معاونت برنامه ریزی را حمایت از پایان نامه های دانشجویی دانست و گفت: ۹۴ پایان نامه مورد حمایت معاونت پژوهش و برنامه ریزی قرار داد که بیشتر آنها مربوط به دوره دکتری است.

مدیر مطالعات و پژوهش شهرداری اصفهان بیان کرد: ۷۹ عدد از این تعداد نیز مربوط به دوره کارشناسی ارشد است.

ابراهیمی با بیان اینکه در حال حاضر بر روی "پایگاه اطلاعات" شهرداری اصفهان کار می کنیم افزود: حدود ۴۰۰ سند علمی در این بخش وجود دارد و از آنها برای فعالیت های شهرداری اصفهان استفاده می شود.

وی با اشاره به اینکه درنظر داریم به منظور سهولت مردم تمام کارها به صورت الکترونیکی انجام شود گفت: تمام نظر سنجی ها از طریق الکترونیکی انجام می شود و سعی داریم تمام کارهای دیگر راهم به همین منوال انجام دهیم.

ابراهیمی با اشاره به اینکه عملکرد معاونت پژوهش و برنامه ریزی مثبت بوده است تصریح کرد: تقریبا در تمام سال های گذشته همچنین سال گذشته جایزه های ملی داشتیم که افتخارات بزرگی برای ما محسوب می شود.

کد خبر 306583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.