آسفالت معابر اصلی منطقه۱۲ شهرداری اصفهان در دست اجراست

مدیرواحدهای تولیدی و خدمات فنی سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: آسفالت معابر اصلی منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان در دست اجراست.

به گزارش ایمنا،  امسال نهضت آسفالت معابرفرعی و اصلی مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان مانند سال گذشته با جدیت دنبال می شود.

احمد رضا ایرجی مدیر واحدهای تولیدی و خدمات فنی سازمان عمران شهرداری اصفهان در این باره اظهار کرد: آسفالت معابر شهر اصفهان بر اساس اولویت انجام می شود هم اکنون نیز آسفالت معابر فرعی و اصلی منطقه ۱۲ در دستور کار سازمان عمران قرار دارد.

وی افزود: خیابان های امیرکبیر، استقلال و قائم مقام فرهانی از خیابان های پرتردد و اصلی منطقه ۱۲ محسوب می شود از همین رو بهسازی آسفالت این خیابان ها برای تسهیل عبور و مرور شهروندان در دست اجرا قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر عملیات آسفالت و آسفالت تراشی خیابان قائم مقام فرهانی تا خیابان باباگلی در دست اجراست، افزود: برای روکش آسفالت این پروژه ۱۱۲۳تن آسفالت استفاده شده است.

مدیر واحدهای تولیدی و خدمات فنی سازمان عمران شهرداری اصفهان ادامه داد: همچنین آسفالت خیابان امیرکبیرسوم و خیابان استقلال به سمت میدان نوآوران در دست اجراست.

ایرجی با اشاره به دیگر پروژه های شهر ادامه داد:  به دنبال اجرای نهضت آسفالت در مناطق شهری،  آسفالت و لکه گیری بزرگراه های مناطق یک و ۱۳ شهرداری اصفهان نیز از دیگر طرح های شاخص در دست اجرای این سازمان است.

کد خبر 306496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.