امنیت از اصلی ترین مولفه های خطوط حمل و نقل ریلی است

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر اصفهان با اشاره به حادثه تروریستی تهران گفت: این حادثه نشان داد که امنیت ایستگاه های حمل و نقلی چقدر مهم است و این در حالی است که به این موضوع کمتر توجه می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامرضا شیران در جلسه علنی امروز شورای شهر اصفهان اظهار کرد: پایش، کنترل و نظارت دقیق بر ایستگاه های ناوگان حمل و نقل همگانی بسیار با اهمیت است و حادثه اخیر تهران این مطلب را به ما گوشزد می کند.

وی بیان کرد: از این رو همه مدیران شهری و پرسنل انتظامی شهر باید به این مسئله کمال توجه را داشته باشند تا از بروز رخداد های احتمالی جلوگیری شود.

شیران امنیت را یکی از اصلی ترین مولفه های خطوط حمل و نقل ریلی دانست که در کشورهای خارجی به صورت ویژه ای به آن توجه می شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر اصفهان گفت: نیروی ناظر و کنترل کننده باهوش و علاقمند به کنترل ایمنی لازم است در ایستگاه های مترو همواره حضور داشته باشند تا اجازه هر نوع خرابکاری از افراد سودجو سلب شود.

شیران بیان کرد: از شهرداری اصفهان و دستگاه های نظامی خواستارم که نسبت به این موضوع اهتمام جدی بورزند.

وی در بخشی دیگر از صحبت های خود با اشاره به پیاده روهای شهری گفت: بسیاری از خیابان های محلی در دل محله های شهری فاقد پیاده روست که این موضوع ناقض امنیت کودکان و عابران پیاده است.

کد خبر 306246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.