قداره بستن دشمن به خاطر مخالفت با مبارزه با استکبار

«از آنجایی که اصل کار امام خمینی رضوان الله تعالی علیه و رهبر معظم انقلاب مبارزه با استکبار بوده و هست، ما در هر موقعیتی که قرار بگیریم، پیروزیم.» این اعتقاد مردی است که از زمان شهید نواب صفوی پیچ و خم های این انقلاب را لمس کرده است.

خبرگزاری ایمنا _ گروه سیاسی _ محدثه احمدی: همانگونه که اگر از راه و روش صحیح انبیاء و اولیاء خدا سرپیچی کنیم، زیان آن را به وضوح خواهیم دید، اگر از راه ولایت فقیه سرپیچی کنیم نیز ضربه خواهیم خورد؛ این چیزی است که در طول تاریخ به اثبات رسیده است؛ البته شاید در این راه به تنهایی نتوانیم موفق شویم و به یک راهنما نیاز داشته باشیم؛ به همین خاطر است که محمد مهدی عبدخدایی از مبارزان انقلابی و همراهان شهید نواب صفوی این گونه فکر می‌کند «هرگاه دولتی بخواهد از راه امام خمینی(ره) منحرف شود قطعا رهبری تذکر خواهد داد؛ رهبری هوشیار است که کسی از این راه منحرف نشود؛ چارت حاکمیتی که امام خمینی برای جامعه پیاده کرده عبارت است از ولایت فقیه، ولایت فقیه عادل که همیشه بیدار و آشناست».

از اهمیت پیروی از راه امام خمینی(ره) و ولایت فقیه همین قدر که در زمان حکومت حضرت علی(ع) برخی راه خود را از راه ولایت علی بن ابی طالب(ع) جدا کردند و به سرنوشت نکبت باری دچار شدند.

همچنین در اوایل انقلاب اسلامی ایران برخی گروه‌ها مانند گروهک منافقین، راه امام خمینی(ره)  را که همان راه مبارزه با استکبار است گم کردند و در نهایت شکست خوردند؛ اینجاست که رهبر معظم انقلاب به درستی یادآور شدند «اگر راه امام خمینی(ره)  را گم کنیم، فراموش کنیم یا خدای ناکرده عمدا کنار بگذاریم، ملت سیلی خواهد خورد».

«در زمان کریم خان زند تاجری برای شکایت دزدی از اموالش نزد کریم خان مراجعه کرد؛ کریم خان به او گفت مگر خواب بودی که اموالت را دزدیدند؟ گفت بله خواب بودم فکر کردم شما بیدارید»؛ این تشریحی است که دبیرکل جمعیت فداییان اسلام در رابطه با اهمیت تبیین راه امام خمینی(ره) دارد؛ «در این رابطه باید گفت اکنون رهبر با بیداری کامل و مردم با هوشیاری خود نخواهند گذاشت هیچ شخصیتی از راه امام منحرف شود. به محض منحرف شدن افراد، رهبری تذکر خواهد داد؛ همان رهبری که مجلس خبرگان آن زمان با آگاهی او را انتخاب کرد».

در رابطه با اینکه پیروی از راه امام خمینی(ره) چه نتیجه و اثری دارد باید گفت همه ملت ایران باید پشتیبان ولایت فقیه باشند تا دشمنان انقلاب هرگز نتوانند کشور ایران که در سایه وحدت و همدلی مردمش پایدار است را دچار تزلزل کند؛ «از آنجایی که اصل کار امام خمینی رضوان الله تعالی علیه و رهبر معظم انقلاب مبارزه با استکبار بوده و هست، ما در هر موقعیتی که قرار بگیریم، پیروزیم؛ از گذشته تاکنون این سؤال برای خیلی‌ها بوده که عاقبت کار چه می‌شود؟ دیدیم که هیچ اتفاقی نیفتاد؛ به عنوان مثال اکنون که آمریکا به عربستان 110 میلیارد دلار اسلحه می‌فروشد تأثیری در ما ندارد؛ چراکه ما ملتی به پا خواسته هستیم؛ دوران رکود و عقب ماندگی را پشت سر گذاشته‌ایم و پیشتاز به جلو هستیم».

با کمی دقت در گذشته درمیابیم که امام خمینی (ره) نیز در خصوص اهمیت پیروی از ولایت فقیه و پیروزی در مقابل استکبار فرموده‌اند: «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد»؛ از این جمله متوجه خواهیم شد که اگر در راه امام، رهبری و ولایت فقیه قدم برنداریم، ضربه خواهیم خورد؛ چراکه «راه امام خمینی(ره)، راه مبارزه با استکبار بود، با این حال ما امروزه از مبارزه با استکبار غفلت نکرده‌ایم به همین دلیل است که دشمنان برای ما قداره می‌بندند» و تهدیدمان می‌کنند.

پیروزی ایران و ایرانی در رکاب امام و رهبری قطعی است؛ همانگونه که عبدخدایی معتقد است: «مطمئن باشید اگر دولت یا افراد دولت از خط امام دور شوند رهبری زودتر از ما تذکر خواهند داد؛ ما مطیع مولا و رهبری هستیم؛ به خاطر وجود خصوصیات خوبی که در رهبر معظم انقلاب وجود دارد، مطمئن باشید ملت ما همیشه پیروز خواهد بود، چراکه رهبر معظم انقلاب حافظا لدینه و مخالفا لهواه -پاسدار دین و مخالف هوس- هستند».

همچنین اکنون بعد از گذشت چندین سال از رحلت امام خمینی (ره) گاهی جریانات انحرافی همچون فتنه 88 وجود دارد، که در آن فتنه‌گران راه خود را از مسیر ولایت و رهبری جداکردند اما شکست خوردند؛ چراکه به اعتقاد عبدخدایی این ملت همواره ایستاده است؛ «به همت ملتی که سالها زیر چکمه قدرت‌های بزرگ جان می‌دادند، ایران در صدر کشورهای اسلامی قرار دارد».

اما با وجود تمام تهدیدهای دشمن، باز هم جمهوری اسلامی ایران مقتدر و پیروز است؛ این در حالی است که چندی پیش رهبر معظم انقلاب در رابطه با مذاکرات هسته‌ای خطاب به دشمن اشاره کردند: «اگر برجام را پاره کنید ما آنرا آتش خواهیم زد»؛ اگر دقت کنیم می‌بینیم که «عکس العمل هر عمل استکبار، تند تر و شدیدتر خواهد بود و همینطور امیدواریم در آینده تند تر و شدید تر شود»؛ این آینده ایست که عبدخدایی از ملت ایران متصور می شود.

کد خبر 305568

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.