امروز جمهوری اسلامی با قدرت ولایت بر قلوب ملت های جهان حکومت می کند

خبرگزاری ایمنا: معاون سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران با قدرت ولایت فقیه بر قلوب مردم در آمریکا، اروپا و آفریقا حکومت می کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از مبارکه، حجت الاسلام بابایی در سخنرانی یوم الله ۲۲ بهمن شهر مبارکه در جمع راهپیمایان این شهر با بیان اینکه چشم ملت های دنیا به ایران اسلامی است، افزود: ملت ها جهان زیبایی های انقلاب اسلامی را دیده اند.
وی با بیان اینکه ملت ایران به برکت انقلاب اسلامی با غیرت اسلامی ۸ سال در مقابل دنیای استکبار ایستادند و از خاک، ناموس و دین خود دفاع کردند.
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی به ملت ایران جرات داد، اظهار داشت: ایران و ایرانی شعار ما می توانیم را که امام خمینی و مقام معظم رهبری فرمودند ملت ایران در عمل به اثبات رساند.
معاون سازمان تبلیغات استان اصفهان با اشاره به پیشرفت های علمی ایران بیان داشت: امروز ایران اسلامی در تمام صنایع و تکنولوژی ها در رده های برتر جهانی قرار دارد.
حجت الاسلام بابایی با اشاره به تحریم های اقتصادی غرب علیه ایران گفت: ملت ایران برای بدست آوردن نان و غذا انقلاب نکردند.
وی با بیان اینکه ملت ایران هیچگاه با تحریم های اقتصادی از میدان بیرون نمی روند گفت: شعار ملت ایران در ابتدای انقلاب تحقق حکومت اسلامی و دفاع از ولایت فقیه بود.
معاون سازمان تبلیغات استان اصفهان با بیان اینکه مردم ایران فشارهای اقتصادی را با صبر و شکیبایی تحمل می کنند، بیان داشت: فشارهای اقتصادی مردم ایران را از انقلاب، رهبر، ولایت فقیه و اسلام و قرآن دور نخواهد کرد.
وی با بیان اینکه در راهپیمایی امروز یک حزب و یک گروه و یک جناه شرکت نکرده است، اظهار داشت: امروز همه گروه ها و احزاب با سلایق مختلف و به عشق به انقلاب، رهبر و ولایت فقیه در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.
حجت الاسلام بابای با بیان اینکه قلب ملت ایران به عشق رهبر و ولایت فقیه می تپد، اظهار داشت: دنیا باید بداند که چراغی که در بهمن ماه ۵۷ در ایران روشن شد، چراغی است که بدست امام زمان (عج) روشن شد.
وی گفت: امروز ملت ایران با شرکت گسترده و پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن حمایت قاطع خود از رهبر و ولی فقیه خود را نشان دادند.
وی با بیان اینکه ملت ایران به تبعیت از رهبرشان وارد میدان شدند، افزود: ملت ایران سیمای امام و گفتمان انقلاب را در چهره مقام معظم رهبری می بینند./20
کد خبر 89569

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    مردم فقط برای حفظ دین و ارزشهای اسلامی انقلاب کردند نه مسائل دیگر

    پاسخ سایت: 0