امیدواریم با ادامه روند مطلوب مدیریت واحدشهری شاهد ارتقا جایگاه شهرها باشیم

رئیس کمیسیون امور اقتصادی حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان از ارائه اسناد مسکوت دولتی برای ساخت مرکز همایش های بین المللی امام خامنه ای خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فتح الله معین در جلسه علنی امروز شورای شهر اصفهان پس از تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان و آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: فتح خرمشهر بسیار کار بزرگ و با ارزشی بود و این روز را به همکار خودم سردار نصر تبریک می گویم.

وی با اشاره به روز ۲۹ اردیبشهت ماه روز انتخابات ریاست جمهوری و شوراها گفت: این روز نشانگر حضور حداکثری برای اقتدار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی بود و انتخاب رئیس جمهوری را به وی تبریک عرض می کنم.

این عضو شورا با اشاره به اینکه گذشت ۱۸ سال از عمر شورای شهر زمان طولانی نیست گفت: امیدواریم با ادامه روند مطلوب مدیریت واحد شهری شاهد ارتقا جایگاه شهرها باشیم.

وی با اشاره به اینکه دولت برخی تعهدات خود را نسبت به شهر اصفهان اجرایی کرده است گفت: هزینه های ساخت مرکز همایش های بین اللملی در سال ۹۵ و ۹۶ را دولت به صورت اسناد مسکوت ارائه داده است که این اتفاق مبارکی است.

معین با ابراز امیدواری از عملکرد دولت در آینده گفت: به لطف خدا در سایر وعده ها نیز دولت به همین منوال عمل خواهد کرد و به وعده های خود جامه عمل خواهد پوشاند.

کد خبر 304585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.