حضور گسترده مردم سبب ارتقای جایگاه کشور در سطح بین الملل خواهد شد

یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور گسترده مردم سبب ارتقای جایگاه کشور در سطح بین الملل خواهد شد و همچنین ناکارآمدی نیروهای بیگانه برای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

احمدعلیرضا بیگی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری ایمنا در رابطه با مشارکت مردم در انتخابات 29 اردیبهشت اظهار کرد: صحنه دیگر برای آزمایش دلدادگی و دلبستگی مردم به کشور، راه شهدا و امام خمینی و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری، انتخابات است که مایه یأس و نا امیدی دشمنان میهن ماست.

وی افزود: حضور گسترده مردم سبب ارتقای جایگاه کشور در سطح بین الملل خواهد شد و سبب ناکارآمدی نیروهای بیگانه برای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود. امیدواریم همه مردم برای اعتلای کشور در انتخابات 29 اردیبهشت حضور پیدا کنند. ما ایمان داریم که نه تنها انتخابات در جمهوری اسلامی ایران، انتخاباتی نمایشی نیست، بلکه رأی مردم مؤثر است و انتخابات در کشور ما دارای اصالت است؛ یعنی آرای مردم در نظام جمهوری اسلامی، تعیین کننده است.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: همه مسئولیت ها در این نظام مقدس موکول به مردم است. امیدواریم که همه مردم در انتخابات به صورت پرشور شرکت کنند. با توجه به نقش اثر گذار دولت در زندگی مردم، بهتر است مردم دولت صالح را برای اثرگذاری انتخاب کنند.

وی در رابطه با حضور نیافتن در انتخابات بیان کرد: شرکت نکردن در انتخابات به معنای تضعیف بنیان کشور در مقابل توطئه های بیگانه است و سبب طمع بیگانگان به کشور ما خواهد شد و جایگاه بین المللی کشور را تنزل خواهد داد، همچنین سبب می‌شود دولتمردان با پشتوانه ضعیف‌تری عمل کنند.

بیگی ادامه داد: امیدواریم حضور گسترده مردم را برای پشتوانه و تأیید نظام جمهوری اسلامی ایران شاهد باشیم؛ مردم ایران نشان دادند در سخت‌ترین شرایط مانند بمباران پشتیبان نظام مقدس هستند و تمام نقشه‌های دشمنان انقلاب اسلامی را نقش برآب کرده‌اند.

کد خبر 303447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.