ثبت نام برای تلفن ثابت اینترنتی آغاز شد

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: سامانه ثبت‌نام الکترونیکی تلفن ثابت شرکت مخابرات ایران برای تحقق اهداف دولت الکترونیک و سهولت دسترسی متقاضیان به سرویس تلفن ثابت، راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، حسین فلاح جوشقانی افزود: متقاضیان تلفن ثابت در سراسر کشور علاوه بر مراجعه حضوری به دفتر امور مشترکان و دفتر پیشخوان دولت می ‌توانند به شیوه غیرحضوری و با مراجعه به درگاه شرکت مخابرات ایران به نشانی WWW.TCI.ir در بخش تلفن ثابت به طور اینترنتی ثبت‌نام کرده و هزینه آن را واریز کنند.

این مقام رگولاتوری از احراز هویت متقاضیان در هنگام تحویل خط تلفن در محل مشترک خبر داد و اضافه کرد: مخابرات ایران باید با توجه به تعهدات پیش‌بینی شده در پروانه، حداکثر تا یک ماه پس از ارایه درخواست متقاضی، خط تلفن ثابت تقاضا شده را دایر کند و به مشترک تحویل دهد.
چندی پیش معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران در گفت و گو با ایرنا، اقدام برای تسریع در واگذاری تلفن ثابت را یکی از برنامه های طراحی شده دانست تا در سراسر کشور فرآیند واگذاری به روز شود و علاوه برآن واگذاری اینترنت پرسرعت (ADSL) با توجه به مصوبه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به حداکثر میزانی برسد که سهم مخابرات است.
به گفته داود زارعیان، گام دوم شرکت مخابرات برای افزایش رضایت مشتریان اجرای حدود ۱۸ برنامه است که تلاش می شود برای رشد کیفیت و همین طور افزایش ارتباط و تعامل با مشتری قدم برداشته شود.
زارعیان ایجاد مرکزهای تماس (کال سنتر) متمرکز را از دیگر برنامه های طراحی شده برای ماه های آینده توصیف کرد تا این مرکزها قابلیت ارایه سرویس از یک نقطه به سراسر کشور را داشته باشد.
معاون امورمشتریان شرکت مخابرات ایران ادامه داد:بحث ساده سازی ارایه خدمات را توسعه می دهیم و فرآیندهای پیچیده حذف می شوند.

کد خبر 303434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.