سرهنگ رژیم صهیونیستی حزب‌الله را بی‌همتا دانست

یکی از افسران سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی تصریح کرد حزب‌الله لبنان به جایی رسیده است که بزودی می‌توان به آن واژه ارتش اطلاق کرد و با توانمندی‌های خود در اطلاعات، گلوله‌باران و اجرای عملیات تاکنون بی‌همتا بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، یکی از افسران سرویس جاسوسی  رژیم صهیونیستی  تصریح کرد حزب الله لبنان  به جایی رسیده است که به زودی می توان به آن واژه ارتش اطلاق کرد و با توانمندی های خود در اطلاعات، گلوله باران و اجرای عملیات تاکنون بی همتا بوده است.

به نوشته پایگاه اینترنتی العهد، روزنامه معاریو با سرهنگ «ا»، افسر شاخه اطلاعات و مسئول «میز ایران» که با «میزهای عراق و سوریه» ادغام شد، مصاحبه ای انجام داده است. از وظایف این بخش، آن است که همه اطلاعات مورد نیاز را در خصوص ایران، عراق و سوریه در اختیار تصمیم گیرندگان (رژیم صهیونیستی) قرار دهد.  

سرهنگ «ا» گفت «برای ایرانی ها مهم است که در ازای آنچه در سوریه هزینه می کنند، ‌ در این کشور حضور داشته باشند. از این رو، به دنبال ایجاد یک بندر در دریای مدیترانه هستند. آنها این بندر را می خواهند، اما این برنامه هنوز در سطح یک طرح است.»

سرهنگ «ا» افزود «چیزی که بیشتر ما را نگران می کند، توانمندی های حزب الله است. هیچ کس امروز نمی تواند حزب الله را «ببر کاغذی» قلمداد کند. آنها در سوریه بسیار تلاش می کنند و با نبرد مشترک با نیروهای سپاه قدس ایران و ارتش سوریه، توانمندی ها و تجارب خود را افزایش می دهند و در آینده ممکن است از این تجربه در مقابله با ما بهره گیرند. اکنون نیروهای حزب الله به جایی رسیده اند که به زودی می توان آنها را ارتش اطلاق کرد و با توانمندی های خود در اطلاعات، گلوله باران و اجرای عملیات تاکنون بی سابقه و بی همتا بوده است.»

این افسر صهیونیستی ادامه داد «برای پی بردن به سطح تاکتیکی در جنگ حلب، باید دو یا چهار سال منتظر بمانیم، تا بتوانیم بگوییم اینها توانمندی های حزب الله است که پس از این جنگ با خود به لبنان خواهد برد.»

وی افزود «آنچه در حلب روی داد، ‌ از حیث تاکتیکی مهم بود. بشار اسد در کنار نیروهای ایرانی و حزب الله جنگید و سلسله طرح های زیرکانه ای در این میان جریان داشت.»

افسر «ا» در خصوص تصویر اطلاعاتی خاورمیانه گفت در گذشته پی بردن به اندیشه اسد (رئیس جمهور سوریه) و محل حضور نیروهای مهم وی کافی بود، اما اکنون تصویر اطلاعاتی بسیار پیچیده است و چه بسا این پیچیدگی هزاران برابر شده است» /08109

کد خبر 300846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.