بزرگداشت اصفهان بدون بزرگداشت یاد و نام شهدای آن ممکن نیست

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان گفت: وجود اصفهان مدیون شهدای گرانقدر است از این رو ابتدا باید یاد و نام شهدا را زنده نگه داشت و سپس از اصفهان نام برد.

به گزارش ایمنا، علی قاسم زاده در حاشیه همایش دوچرخه سواری فرهنگ سازان جوان در گلستان شهدای اصفهان، با اشاره به اینکه این همایش به بهانه هفته نکوداشت اصفهان برگزار شده است گفت: قطعا بزرگداشت اصفهان بدون بزرگداشت یاد و نام شهدای آن ممکن نخواهد بود.

وی اضافه کرد: از این رو ابتدا در گلستان شهدای اصفهان حضور یافتیم تا یاد و نام شهدا را زنده نگه داریم.

قاسم زاده با اشاره به اینکه امروز شاهد حضور دو تیم دوچرخه سواری هستیم که پس از گلستان شهدا به سمت پل خواجو حرکت می کنند بیان کرد: پس از آن نیز به دیدار جانبازان و بیماران سرطانی در یکی از بیمارستان ها خواهیم رفت.

وی افزود: با حضور در گلستان شهدای اصفهان متوجه می شویم که زندگانی خود را مدیون وجود این عزیزان هستیم و پس از حضور در پل خواجو و اجرای گروه سرود با اشعاری در مورد ایران و شهدا امیدواریم قدمی در راستای پاسداشت خون شهدا برداریم.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان اضافه کرد: این حرکت در ابتدا برای نوجوانانی که در این مراسم شرکت می کنند دارای بار اخلاقی است؛ همچنین مردمی که شاهد این حرکت هستند یا بوسیله رسانه ها این همایش را خواهند دید ضرورت این برنامه ها را متوجه می شوند.

کد خبر 300270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.