پنج ورزشگاه اصفهان شامل "استخر نمونه شهدای کردآباد"،: سلامت‌کده مشتاق"، "مجموعه ورزشی ارغوان"، "چمن مصنوعی شهدای کردآباد"و "شهربازی آبشار" توسط مدیریت شهری ترمیم، تجهیز و توسعه یافته و اکنون تکمیل و آماده بهره برداری است.

استخر نمونه در مجموعه ورزشی شهدای کردآباد خیابان جی با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به استخر سرپوشیده کودکان و بزرگسالان، سونای خشک و بخار، جکوزی، حمام ترکی، ماساژ، بوفه تریا، فروشگاه لوازم شنا، مدرسه شنای قهرمانی و پارکینگ مجهز شده است.

چمن مصنوعی ارغوان در مجموعه ورزشی ارغوان در خیابان آل محمد با هزینه ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ترمیم و بهسازی شده است این مجموعه که مدرسه فوتبال در آن برگزار می‌شود به رختکن، سرویس بهداشتی، آبخوری و پارکینگ تجهیز شده است.

چمن مصنوعی شهدای کردآباد در مجموعه ورزشی شهدای کردآباد خیابان جی با هزینه ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بهسازی شده است. این مجموعه که مدرسه فوتبال در آن برگزار می‌شود به رختکن، سرویس بهداشتی، آبخوری و پارکینگ تجهیز شده است.

مجموعه ورزشی مشتاق با هزینه ۵۰ میلیارد ریال بهسازی و ترمیم شده است در این مجموعه دو زمین فوتبال چمن مصنوعی بزرگ و کوچک، زمین آسفالت بسکتبال و والیبال، زمین ساحلی، زمین اسکیت، کافی‌شاپ، رستوران، سرویس بهداشتی، آبخوری و پارکینگ مجهز است.

شهربازی آبشار ویژه کودکان و نوجوانان به مساحت سه هزار مترمربع با هزینه ۳۰ میلیارد ریال بهسازی و تجهیز شده است.

عکس: پژمان گنجی پور _ رسول شجاعی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.