تنها کمتر از یک هفته باقی مانده تا چهار ایستگاه جدید مترو در صوفیه، پایتخت بلغارستان، به بهره‌برداری برسد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، صوفیه میزبان چهار ایستگاه جدید و بسیار زیبای مترو خواهد بود که قرار است استفاده از آن برای عموم مردم شهر، تا یک هفته آینده امکان‌پذیر شود. شهردار صوفیه در شبکه‌های اجتماعی ادعا کرده که پس از افتتاح خط جدید، روزانه بیش از ۵۰۰ هزار نفر می‌توانند در ایمنی و رفاه کامل، در این مسیرها تردد کنند.

احداث ایستگاه‌های جدید مترو در بلغارستان

ایستگاه‌های جدید مترو از بیست و چهارم ماه آوریل روی مردم باز می‌شود و قطار آن‌ها را در کمتر از پنج دقیقه به دانشگاه بلغاری خواهد رساند. احداث این خط راه آهن، از سال ۲۰۱۶ آغاز شد و خوشبختانه در سال جاری به پایان رسید.

احداث ایستگاه‌های جدید مترو در بلغارستان

بدیهی است که طی چند سال اخیر، استفاده از خدمات مترو در میان مردم صوفیه به طور قابل توجهی افزایش یافته و همین امر مقامات را به توسعه هر چه بیشتر ایستگاه‌ها و خطوط راه آهن سوق داده است.

احداث ایستگاه‌های جدید مترو در بلغارستان

البته شهردار پایتخت بلغارستان در سخنان خود اظهار کرده که در تلاش است هر روز بر تعداد ایستگاه‌های مترو بیفزاید تا تردد از طریق این وسیله حمل و نقل پاک را، به خصوص در دوران پساکرونا، در میان مردم ترویج دهد.

زمان افتتاح ایستگاه‌های جدید مترو در وب‌سایت شهر اعلام شده و مردم می‌توانند در روز بیست و چهارم همین ماه، در مراسمی که در هر یک از این ۴ ایستگاه برگزار می‌شود شرکت کنند.

احداث ایستگاه‌های جدید مترو در بلغارستان

آغاز سفر از ایستگاه‌های جدید نیز در همان روز صورت خواهد گرفت و قطارهای پیشرفته‌ای برای تردد در میان این ایستگاه‌ها و مرکز شهر در نظر گرفته شده است.

جالب است بدانید که تمام سفرها از این چهار ایستگاه در روز افتتاحیه برای عمومی مردم رایگان خواهد بود اما از بیست و پنجم ماه، شهروندان صوفیه باید کارت یا بلیط تهیه کنند.

احداث ایستگاه‌های جدید مترو در بلغارستان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.